- 3 ώρες αργότερα -
Η Φαιη με τον Κωνσταντίνο χορεύουν στους τρελούς ρυθμούς τις μουσικής εδώ και μια ωρα. Πραγματικα που την βρίσκουν την όρεξη;
Εγω δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα λόγω του ότι τα παπούτσια μου με πεθαίνουν και τον Στέφανο δεν θέλω να τον βλέπω. Όλο το βράδυ με έχει γραμμένη, νομίζω αρκετά...παίρνω το τσαντακι μου και κατευθεινομαι προς τις τουαλέτες πριν μπω μέσα ένα χέρι πιάνει γερά τον καρπό μου και με κολλάει με δύναμη στον τοίχο.
Όταν τα μάτια του βρίσκουν τα δικά μου παθαίνω πολυ-πολυτισμικο σοκ. Τα χέρια μου αρχίζουν να ιδρώνουν και αρχίζει να με λουζει κρύος ιδρώτας.
Όχι αυτός. Όχι τώρα.
" Μπα. Βλέπω την πριγκίπισσα μου μετά από 5 χρόνια. Δεν το πιστεύω. Πόσο άλλαξες Νικη; Τα μαλλιά σου έχουν μακρινει, τα μάτια σου πιο λαμπερά από ποτέ και θεέ μου αυτά τα χείλη που όσο τα κοιτάς σου δίνουν ακόμη περισσότερο αφορμή να τα φιλήσεις " είπε και με έπιασε τρέμουλο.
Να σας συστησω τον χειροτερο εχθρο μου. Γιώργος Παπαπετρου. Ο άνθρωπος που πριν χρόνια ήταν ότι καλύτερο είχε μπει στην ζωή μου μέχρι τις 12 Απριλίου...Όλα άλλαξαν από εκείνη την γαμημενη μέρα.
Καθόμουν στο σαλονι ήρεμα χωρίς κανένα θέμα διαβάζοντας το βιβλίο μου όταν ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα. Πέταξε το μπουφάν στο πάτωμα όπως και την μπλούζα του, δεν είχα καταλάβει τι γίνεται. Είχε αρχίσει να με φιλάει σε επικίνδυνο βαθμό και μόνο τότε το φιλί του με έκαιγε.
" Σε θέλω Νίκη. " είπε και μετά από αυτό όλα άλλαξαν. Απλά το έκανε. Του είχα πει δεν ήμουν έτοιμη αλλά δεν τον ενοιξε. Ούτε καν! Απλά το έκανε. Με βίασε. Με πόνεσε. Με έκανε να μισήσω τον εαυτό μου. Όμως αυτό ήταν η τέλεια αφορμή στο να μην ξανά εμπιστευτώ αγορι να με αγγίξει. Κανένα! Και ας εμένα στο ράφι για μια ζωή.
Σαν να ξύπνησα από τον λυθαργο μου, τον κοίταξα στα μάτια. Δεν έχει αλλάξει καθόλου. Είναι ίδιος και παραλαχτος.
" Άσε με. Τώρα. " του είπα κοφτά ενώ εκείνος πλησίασε και άλλο.
" Τσου " είπε με ειρωνεία.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...