Γυρίσω απελπισμένη και κοιτάζω τον Στέφανο, φαίνεται το ίδιο τρομαγμένος με εμένα. Ακούω βήματα να πλησιάζουν το μπάνιο και με πιάνει τρέμουλο. Τελευταία στιγμή γυρνάω τον Στέφανο προς την λεκάνη της τουαλέτας.
" Κανε πως κάνεις εμετό " του είπα και με κοιταξε με γουρλωμένα τα μάτια.
" Τι να κάνω λέει; " με ρώτησε. Αχ θα τον σκοτώσω, αν σωθούμε θα τον σκοτώσω το ορκιζομαι.
Λίγο πριν ανοίξει η πόρτα σκύβει προς την λεκάνη και προσποιείται αυτό που του είπα. Μόλις ανοίγει η πόρτα βλέπω τον Βαγγέλη να μας κοιτάζει χωρίς να έχει καταλάβει τι γίνεται.
" Μωρό μου γρήγορα μια - δύο πετσέτες, κάτι τον πείραξε και από την ώρα που έφυγες ξερνάει " του είπα και ένευσε καταφατικα.
Έφυγε από το μπάνιο με προορισμό το δωμάτιο μας που είχαμε τις πετσετες.
Ο άλλος ο ηλιθιος βρήκε την ευκαιρία να με πλησιάσει πάλι. Τι του βρήκα; Όχι πείτε μου τι του βρηκα;
" Μόνο που πριν δεν ξερναγα, αλλά έκανα κάτι άλλο που απ ότι θυμάμαι έχουμε αφήσει στην μέση έτσι δεν είναι;" είπε και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου έριξα το κεφάλι μου ελάχιστα προς τα πίσω αλλά μόλις κατάλαβα τι ήθελε να καταφέρει ξύπνησα από το λυθαργο μου και απομακρυνθηκα.
" Είσαι ηλιθιος; Υποτίθεται είμαστε ξαδέρφια. Μπροστά στον Βαγγελη τουλάχιστον " του είπα ψυθιριστα.
" Ναι αλλά τώρα δεν είναι μπροστά οπότε μπο- " πήγε να πει αλλά η φωνή του Βαγγέλη τον διέκοψε.
" Έφερα και τις πετσετες. " Τις πήρα από τα χέρια του και τις πέταξα στα μούτρα του Στέφανου, ο οποίος με κοιτούσε τόση ώρα με ένα αγελαδισιο βλέμμα.
" Εγω θα μαι κάτω, μόλις γίνεις καλύτερα έλα να δούμε αγώνα " είπε ο Βαγγελης και κατέβηκε στο σαλονι.
Μα καλά χαζός ειναι; Δεν έχει καταλάβει τιποτα; Και τον είχα για έξυπνο.
" Όχι μωρό μου δεν έχει καταλάβει τίποτα και ούτε πρόκειται να καταλάβει. Ειδικά αύριο που θα έρθεις στο σπίτι να βοηθήσεις τον ξαδερφουλη σου με τα μαθήματα της σχολης " είπε σαν να διάβασε τις σκέψεις μου.
" Τι λες; Ποια μαθήματα αφού δεν πας σχολή. Και εγώ σπίτι σου δεν έρχομαι ξεχνατο " του είπα ενώ έπλενα τα χέρια μου.
" Ο Βαγγελης νομίζει ότι είμαστε ίσα Νίκη. Τι νόμιζες θα του έλεγα την πραγματική μου ηλικια; " μου είπε και άρχισα να βραζω.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...