Άρχισε να ξανά φιλάει τα χείλη μου και ένιωθα ένα έντονο πόνο κάτω αριστερά στην κοιλιά μου, με φιλούσε στον λαιμό και άρχισα να αναστεναζω χωρίς να το ελέγχω. Όταν είδα το χαμόγελο που είχε εκείνη την στιγμή δεν ήθελα να με περάσει για εύκολη. Έπιασα τους καρπούς του αυτόματα και μας άλλαξα πλευρά, βρισκόταν από κάτω μου και εγώ από πάνω του.
Τζιτζαζ ακούγεται πολύ σεξουαλικο, όχι ότι δεν είναι φυσικά αλλά ναι...
Πήρα την πρωτοβουλια και άρχισα να φιλάω με μανία τον λαιμό του, όταν τον άκουσα να βογγαει ήθελα πραγματικά να γελάσω αλλά σοβαρεψα και τον κοίταξα. Πλησίασα τα χέρια του στο παντελόνι μου και εγώ πλησίασα τα χείλη του, λίγο πριν τον φιλήσω έπιασα τα χέρια του.
" Όχι τώρα μωρό μου, περίμενε λίγο ακόμα " ψυθιρησα πάνω στα χείλη του και κατέβηκα από πάνω του φορώντας τα ρούχα μου.
" Νίκη έλα δω τώρα, δεν μπορεί να με αφήνεις έτσι " είπε και έδειξε το παντελόνι του.
" Ουπς " είπε και χασκογελασα. Τον πλησίασα βάζοντας τα χέρια μου στο φερμουάρ του παντελονιού του, ο ίδιος νόμιζε ότι μου πέρασε και εμενα από το μυαλό εκείνη την στιγμή αλλά όχι.
" Μπορείς και μόνος σου " είπα ενώ του κουμπωσα το φερμουάρ του και έφυγα λίγο πριν ανάψει περισσότερο και είχα μεγαλύτερο πρόβλημα.
" Νίκη! Οο Νίκη θα το πληρώσεις πολύ ακριβά αυτό " είπε ενώ κόλλησε το σώμα μου στον τοίχο. Μου τράβηξε ελάχιστα τα μαλλιά και φιλησε τον λαιμό μου λες και με φιλούσε για τελευταία φορά. Γύρισα το σώμα μου και το κόλλησα πάνω στο δικό του, φαινόταν αναψοκοκκινισμενος και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου.
" Γιατί γελάς; " είπε ενώ με πλησίαζε όλο και πιο πολύ. Τα χέρια του έγιναν έναν με τον ποπουδακο μου, ο οποίος παίζει να έχει μελανιες τώρα.
" Γιατί είχα έναν σκοπό...και τον πέτυχα" είπε ενώ ετριψα την μύτη μου στην δική του.
Ένωσε τα χείλη μας και πραγματικά αυτή η αίσθηση μου είχε λείψει, τυλιξα τα χέρια μου στον λαιμό του και τα πόδια μου στην μέση του ενω εκείνος με έκανε στην κυριολεξία ένα με τον τοίχο.
Απομακρυνθηκα ελάχιστα για να πάρουμε αέρα κάτι το οποίο δεν θα έκανε ποτέ ο Στέφανος." Θα με αφήσεις να φύγω ; " ρώτησα παιχνιδιάρικα; Κούνησε αρνητικά το κεφάλι του ενω εγώ κοιτούσα τα κατά πράσινα μάτια του τόσο έντονα, πέρασα τα ακροδαχτυλα μου πάνω από τα χείλη του και ξεροκαταπια.
" Αν σου έλεγα ότι θα πάω να χωρίσω και θα ξαναρθω; " είπα και τα μάτια του έλαμψαν. Με κοιτούσε όπως ένα μικρό παιδί κοιτάει το παγωτό.
" Τι; Αλήθεια λες; Νίκη αν λες ψέματα θα σε γαμησω " είπε και χασκογελασα
" Αλήθεια λέω Στέφανε, σε μια ώρα θα μαι πίσω " του είπα για να με πιστέψει.
Με άφησε μετά από πολλά φιλιά να φύγω. Έπρεπε να προετοίμασω ψυχολογικά για αυτό που πρόκειται να έκανα. Ήταν κάπως δύσκολο.
Ξέρω είναι μικρό το κεφαλαιο αλλά θα υπάρξει και άλλο σύντομα.
Πατήστε 🌟 και σχολιάστε γιατί με βοηθάει και το ξέρετε.
Σας αγαπωωωω❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
'Teach me baby'
Fiksi RemajaΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...