- Πάρτ 10 -

6.6K 341 7
                                    

Μα καλά ποιος στο καλό τολμάει να χαλάει τον ύπνο μου; Τι κορναρισματα είναι αυτα; Έλεος δηλαδή, δεν τους έχουν μάθει ότι ο ύπνος είναι ιερό πράγμα;

Σηκώνομαι βαριεστημενα και ησυχα από το κρεβάτι για να μην ξυπνησω τον Στεφανο που κοιμοταν αν και...τωρα που το σκεφτομαι σαν βοδι κοιμαται αναθεμα αν καταλαβε τιποτα. Έπειτα  κατευθεινομαι προς το παράθυρο, το ανοίγω και βγαίνω στο μπαλκόνι.

" Έλεος γαμωτο πρωί πρωί, κοιμόμαστε τι φασαρία είναι αυτη; Βγάλτε τον σκασμό. " ουρλιαξα και μπήκα πάλι μέσα.

Ελπίζω να σκάσουν θεέ μου και να μην αναγκαστώ και να ξαναβγω σκέφτηκα. 

" Καλημερα " είπε με την βαριά φωνή του. Πήγα και ξανά ξάπλωσα δίπλα του και εμεσως με πήρε στην αγκαλιά του.

" Καλημερα και σε εσένα. Από τα κορνισματα ξυπνησες; Και τους είπα να μην κάνουν φασαρία. " είπα γρήγορα ενώ εκείνος άνοιξε τα μάτια του.

" Από την γαϊδουροφωνάρα  σου ξύπνησα αγάπη μου. Ουτε νταλικερης να ησουν, τα κορνισματα ούτε καν που τα άκουσα " είπε και τον έπιασε νευρικό.

Εγώ γαιδουρογωναρα; Εγω νταλικερης; Έλα Χριστέ και Παν-

Όπα με είπε νταλικερη;

" Με ειπες νταλικερη; " του είπα με έκπληξη στην φωνή.

Δεν μιλούσε, άρα με είπε. Οκει εγώ θα το θυμάμαι.

Του έριξα εμα αγελαδισιο βλέμμα και έκανα να σηκωθώ από το κρεβάτι όμως το γιγάντιο χέρι του με εμπόδισε.

" Για πλάκα το είπα ρε αγάπη μου αμάν "

" Σε πιστευω Στέφανε, για πρωινό πάω" είπα για να με αφησει. Φυσικα και δεν τον πιστεψα. Με ειπε νταλικερη δεν προκειται να το ξεχασω.

Επιτέλους ομως σηκώθηκα. Κατέβηκα στην κουζίνα και περίμενα τον Στέφανο, να ερθει για να φάμε αυτά που ετοίμασα.

Λίγη ώρα μετά είχαμε τελειώσει, καθάρισα λίγο το σπίτι και έκανα ένα γρήγορα ντους.

" Στεφανεε" φώναξα αλλά απάντηση δεν πήρα. Μα πού πήγε λίγο πριν εδώ ήταν.

" Μωρό μου που με είσαι θέλω βοήθεια για κάτι " είπα αλλά και πάλι τίποτα. Κατέβηκα με προσοχή τις σκάλες και το θέαμα που είδα ήταν τόσο γλυκό.
Ο Στέφανος κοιμόταν στον καναπέ και θεέ μου ήταν τόσο γλυκούλης.

Έκατσα στα γόνατα μπροστά του και τον κοιτούσα. Μαγευτικός, σκέφτηκα.
Άρχισα να πιάνω μαλακα το μάγουλο του για να ξυπνήσει έπρεπε να φύγουμε κάποια στιγμγη θα στιναμε τα παιδιά.

'Teach me baby'Where stories live. Discover now