Το επόμενο πρωί με βρήκε αγκαλια με τον Βαγγέλη. Πόσο δύσκολο βράδυ ήταν αυτό παναγια μου, 3 φορές έκανα εμετό και πάλι έχω αναγουλα. Θυμίστε μου να μην ξαναπιω τοσο πολύ πλιζ.
Σηκώθηκα βαριεστημενα από το κρεβάτι και την αγκαλιά του Βαγγέλη και πήγα στην κουζίνα όπου ήπια δύο ντεπον και ηρέμησα κάπως, έφαγα το πρωίνο μου και έβαλα τις φόρμες μου. Σκεφτηκα να πάω για μποξ, άλλωστε έχω καιρό να χτυπήσω τον σάκο.
Αφού άφησα ένα σημείωμα στον υπναρα πήρα την αθλητική μου τσάντα και ξεκίνησα για το αθλητικό κέντρο .
[...]
Εδώ και αρκετή ώρα χτυπάω τον σάκο μου, αυτό το συναίσθημα που νιώθεις όταν χτυπάς τον σάκο είναι ότι καλύτερο, αφήνεις τον εαυτό σου ελεύθερο να εκφραστεί μόνο και μόνο με τις κινήσεις σου. Ξεχνάς τον κόσμο γύρω σου και συγκεντρωνεσαι στον στόχο σου. Είναι τέλειο. Όλο αυτό που συμβαίνει είναι απίθανο βγάζω όλα μου τα νεύρα με λίγα χτυπήματα.
Αφού έριξα μια τελευταία μπουνιά ξάπλωσα στο πάτωμα παιρνοντας βαθιές ανάσες, η ζέστη σήμερα είναι πραγματικά αφόρητη.
[...]
Ελπίζω να είστε έτοιμοι για αυτό που θα συμβεί γιατί εγώ δεν ήμουν. Μου ήρθε κεραμίδα στο κεφάλι. Ένιωσα το στομάχι μου να δένεται σε έναν σφυχτο κόμπο και ο λαιμός μου έμεινε στεγνός.
" Αγάπη μου ηρθες; " είπε ο Βαγγελης και με πλησίασε.
" Εε, ναι ήρθα αλλά δεν θα κάτσω πολύ θα ξανά φύγω " είπα ενώ τον κοίταξα.
Ο Βαγγελης είχε καλέσει τον Στέφανο στο σπίτι, απίστευτο. Χωρίς να με ρωτήσει...Έτσι απλά πήρε την πρωτοβουλία και το έκανε.
" Μπορείτε να μου πείτε που είναι το μπανιο; " πετάχτηκε σαν την πορδή ο Στέφανος διακοπτωντας τον μίνι καυγά που ειχα με τον Βαγγέλη για το γεγονός ότι δεν με ρώτησε για τον καλέσει.
" Νίκη δείξε στον ξάδερφο σου που είναι το μπάνιο, εγώ πάω να πάρω μπύρες από το περίπτερο " είπε ο Βαγγελης ενώ του χαμογέλασε και έφυγε από το σπίτι.
" Είσαι ηλιθιος, αχροιος, ελεινος και γελοίος " του είπα ενώ ανέβαινα τις σκάλες.
" Σε ευχαριστώ και εσύ είσαι πανέμορφη, εκνευρισμενη και απίστευτα σεξι με αυτές τις φόρμες " είπε και του έδειξα το μπάνιο.
" Σκάσε και μπες στο μπάνιο να τελειώνουμε " είπα απίστευτα εκνευρισμενη. Αυτό που δεν είχα προβλέψει όμως ήταν πως μπορούσε άνετα να με χώσει μέσα μαζί του.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...