Οταν τελειωσα το μαγείρεμα, κατέβηκαν τα παιδιά και φάγαμε μεσημεριανό.
Μμμ, μπορώ να πω πως το πέτυχα το φαγητό, λες να αλλάξω επαγγελμα;
" Αντε παιδάκια τα λέμε αύριο " είπα στην Φαιη και στον Κων/νο οι οποίοι ήταν έτοιμοι να φύγουν. Αφού έφυγαν συμμαζέψα την κουζινα, σκουπισα, σφουγγαρισα και καθαρισα τα δωματια του υπολοιπου σπιτιου ενώ ο Στέφανος το έριξε στον ύπνο.
- 3 ώρες αργότερα -
" Νίκη ντύσου πάμε στο αθλητικό κέντρο" μου ανακοίνωσε ο κύριος ηλιθιος και τον κοίταξα με γουρλωμένα ματια.
" Οο έλα τώρα καθάρισα όλο το σπίτι και μόλις έκατσα και θα πάω να παίξω μποξ;" του είπα ενώ εκείνος ντυνόταν. Με κοιταξε με αγελαδισιο βλεμμα και μου πέταξε το αθλητικό μπουστάκι με το σορτσακι που φορούσα στις προπονήσεις. Ξεφυσιξα βαριεστημενα και ντύθηκα στα γρήγορα. Μόλις κατέβηκα κάτω όπου με περίμενε ο Στέφανος , μπήκαμε στο αμαξι και λίγο αργότερα φτάσαμε και πήγαμε κατευθείαν στα αποδυτήρια όπου αφήσαμε ρα πράγματα μας και πήγαμε ο καθένας στο δικό του σάκο.
" Πρώτα θα τρέξεις, θα κάνεις κοιλιακούς και έπειτα θα χτυπήσεις τον σάκο " άκουσα τον Στέφανο να λέει σε μια κοπέλα. Καινούργια λογικά, φαίνεται δυνατή αλλά απ ότι κατάλαβα από το βλέμμα της ο Στέφανος την φοβησε.
Πήγα δίπλα του και του έριξα μια αγκωνια στα πλευρά ενώ με κοιταξε με ερωτιματικο βλέμμα." Είσαι ηλιθιος; Πώς μιλάς έτσι στην κοπέλα, σε φοβήθηκε το μάτι της " του σιγο ψυθιρισα. Έκεινος κοιταξε την κοπέλα και της έκανε νόημα να πλησιάσει.
" Λοιπόν Λυδία από δω η καινούργια σου προπονητρια " είπε και τον κοίταξα με γουρλωμένα ματια.
Αλήθεια λέει τωρα; Όμγ θα προπονησω εγώ καποιον;
Αφού κάναμε τις απαραίτητες συστάσεις την προπονησα γύρω στην μια ώρα, όταν την είδα να τα παρατάει κάπως της είπα πως είναι ελεύθερη και πως θα τα λέγαμε αύριο στις 5. Έβγαλα τα γάντια μου και πήγα προς τα αποδυτήρια, άλλαξα και πήγα στο πάρκινγκ όπου με περίμενε ο Στέφανος.
" Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ για σήμερα σαγαπω σαγπω " είπα ενώ πηδηξω πάνω του και άρχισα να τον φιλάω. Ήταν το όνειρο μου να προπονησω κάποιον ή έστω κάποια και σήμερα ο Στέφανος μου έδωσε την ευκαιρία.
" Χαχαχα, έλα ρε μωρό μου χαλάρωσε δεν έκανα και κάτι απλά ξέρω πόσο το ήθελες και σου έδωσα μια ευκαιρία " είπε και μπήκαμε στο αμαξι " και από τι είδα και έμαθα τα πήγες εξαίσια " συνέχισε βάζοντας μπρος.
ESTÁS LEYENDO
'Teach me baby'
Novela JuvenilΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...