-Πάρτ 15-

5.1K 311 2
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και ο Βαγγελης ήταν άφαντος.

Τέλεια σκέφτηκα και κατέβηκα στην κουζίνα. Έβαλα καφέ να γίνεται ενώ έκατσα στο τραπέζι της κουζίνας χαζεύοντας στο κινητό μου. Εκείνη την στιγμή μου ήρθε μήνυμα.

Από Μικρό μαιμουδακι:

Καλημέρα υπναρου, σε πηρα τηλέφωνο αλλά όπως το φαντάστηκα κοιμόσουν. Ο Βαγγελης είναι στο σπίτι μαζί με τον Μαικ και τον Κωνσταντίνο και παίζουν Fifa...αγόρια τι να πεις. Αυτό που ήθελα να σου πω όμως είναι ότι το βράδυ θα βγούμε. Δεν νομίζω να μας χαλάσεις χατήρι ετσι; Έχω ενημερώσει και τον Βαγγο στις 11 στο Λοχαν.
Σαγαπω πολύ τα λέμε το βράδυ.
* να γίνεις μια κούκλα:)

Εμ τέλεια. Εμένα με ρώτησαν αν θέλω να πάω; Εε; Εε; Και η απάντηση είναι όχι. Φυσικα και δεν θα με ρωτούσαν.

Της απάντησα πως θα το σκεφτώ και έβαλα τον καφέ μου σε μια κούπα ενώ άνοιξα το λαπτοπ μου. Έπρεπε κάποτε να τελειώσω την εργασία της στριγγλας γιατί θέλω επιτέλους μα περάσω το μάθημα της. 2 φορές με έχει αφήσει.

[...]
Ώρες αργότερα αφού τελείωσα την εργασία και έφαγα για μεσημεριανό έκατσα στο σαλονι. Ο Βαγγελης ακόμη Fifa παίζει και εμενα με γράφει.

Την ώρα που πήγα να τον πάρω τηλέφωνο άκουσα κλειδιά στην πόρτα,  σηκώθηκα ορθια και πήγα προς το μερος του. Μυρίζει τσίπουρο;

" Βαγγελη που ήσουνα τόσες ώρες είναι 6:30 και λείπεις από το πρωί " του είπα και φάνηκε να εκπλήσσεται.

" Ηρέμησε μωρό μου σπίτι ήμουνα με τον Μαικ και παίζαμε φιφα τώρα αν εξαιρέσεις  ότι ηπιαμε από 2-5 τσιπουρακια καλά ηταν " είπε και παλουκωθηκε στον καναπέ.

" Μάλιστα και γω είμαι όλη μέρα μέσα να διαβάζω για την σχολή. Τέλεια. " είπα ειρωνικά.

" Διαβαζες; Μπράβο μωρό μου θα μου τα δώσεις και εμενα εε; "

Τι λέει το άτομο; Έκανα 3 ώρες να βρω πληροφορίες για τις μαλακιες που μας έβαλε αυτή και θα του τα δώσω ετοιμα;

" Τι λες ρε ηλιθιε παμε καλά; Με καμία Παναγία, το έχεις ξεχάσει ήδη " του είπα ενώ έκλεισα γρήγορα το στόμα με το χέρι μου. Τον είπα ηλιθιό. Ένα πράγματα που δεν ανέχεται ο Βαγγελης είναι να τον βρίζουν.

" Πώς με ειπες ; " ρώτησε ενώ σηκώθηκε όρθιος και ερχόταν  προς το μερος μου. Έκανα ελάχιστα βήματα πίσω και άρχισα να ανεβαίνω με γρήγορα βήματα τις σκάλες όμως στο τελευταίο σκαλί ένιωθα το σώμα μου να πέφτει στο πάτωμα και ξαφνικά βρέθηκα να είμαι  εγκλωβισμένη κάτω από το σώμα του Βαγγέλη.

" Μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες πριν; " με ρώτησε και κράτησε κάπως γερά τα χέρια μου.

Ουπς βαβυ αυτό πόνεσε.

" Ποιο το ότι σε ειπα ηλιθιο; " μου αρέσει να τον πειράζω.

" Νίκη μην το συνεχίζεις θα έχεις κακά ξεμπερδέματα. "

" Είσαι ηλιθιος Βαγγελη σήκω από πάνω μου τώρα. " του είπα ενώ το ένα του χέρι αφήσω το χέρι μου και έπιασε με δύναμη το σαγόνι μου.

Ή όντως το κάνει επειδή είναι καλά και έχει νευριασει ή τον έχει πειράξει το τσίπουρο. Εε ρε Μαικ, εε ρε Μαικ.

" Νίκη άλλη μια φορά να το ξαναπείς και την έβαψες " είπε και τα μάτια του με έκαιγαν.

" Ηλιθιε " ψιθύρισα ίσα ίσα για να με ακούσει. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν χείλη του -που τόση ώρα ήθελα να με φιλησουν- να ακουμπήσουν με δύναμη πάνω στα δικά μου. Άρχισε να τα κουνάει βιαια και με γρήγορο ρυθμό και νόμιζα πως θα μου κοπει η ανάσα. Έβαλα τα χέρια μου γυρω απο τον λαιμο του ενω έπαιζα απαλά με τα μαλλιά του τα οποία τραβούσα ανά διαστήματα κάτι που φάνηκε να του αρέσει διότι σε κάποια στιγμή του ξέφυγε ένας μικρός αναστεναγμός.

Φακ γεα σκέφτηκα.

Έβαλε τα χέρια του στην κοιλιά μου ενώ πήρε θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Η αναπνοή του μύριζε τσίπουρο όπως και η γεύση που μου έδινε ήταν μεθυστική. Οι γλώσσες μας ήταν στον δικό τους κόσμο και αν ήταν αυτές οι συνέπειές που θα έχω κάθε φορά που τον βρίζω τότε να τον βρίζω συνεχεια.

Σταμάτησε να με φιλάει και με κοιταξε στα μάτια. Νομίζω πεθαινω τώρα. Τα κάστανα του ματια είχα γίνει μαύρα και μα το θεό ήταν ότι καλύτερο έχω δει σε ανθρώπινο πρόσωπο.

" Αν αυτές είναι οι συνέπειές τότε να σε βρίζω συνέχεια " του είπα και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του.

" Τολμα και την επόμενη φορά θα σε γαμησω " είπε και γουρλωσα τα μάτια μου.

Δεν νομίζω να το εννοεί ετσι;

" Χαχχαχα, έπρεπε να δεις την μάπα σου όταν είπα ότι θα σε γαμησω " είπε και με κοιταξε " εκτός και αν θες " ρώτησε με σηκωμένο φρύδι.

" Έλεος Βαγγελη " είπα και σηκώθηκα ορθια κατευθυνομενη προς το μπάνιο.  Έπρεπε να ετοιμαστώ για το βράδυ ντεεε.







ΦΑΚ ΓΕΑ 64Η ΘΈΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΊΑ. ΟΜΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓ

ΈΧΩ ΕΛΆΧΙΣΤΟ ΚΑΙΡΌ ΜΟΥ ΞΕΚΊΝΗΣΑ ΝΑ ΓΡΆΦΩ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΜΕ ΚΆΝΑΤΕ ΠΟΛΎ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ.

ΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΕΤΕ ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΠΆΡΤ ΜΕ ΠΟΛΛΈΣ ΕΚΠΛΉΞΕΙΣ ΚΑΙ ΈΝΑΝ ΚΑΥΓΆ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΡΆ ΝΕΎΡΑ.

ΣΆΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥΥΥΥ❤❤

'Teach me baby'Where stories live. Discover now