-Πάρτ 14-

5K 306 10
                                    

Σήμερα αποφασισα να δεχτώ την πρόταση του Βαγγέλη και να κοιμηθω σπίτι του. Έχουμε συνηθίσει ο ένας τον άλλον και κατά κάποιο τρόπο είμαστε μαζί. Είναι πολύ γλυκός και μου αρέσει αυτό.

Με τον Στέφανο έχω να μιλήσω δύο μήνες, είναι δύο μήνες άφαντος. Απ ' ότι μου είπαν τα παιδιά έχει επιστρέψει στην Ζωή και μαζί με τον γιο τους είναι πλέον μια "ομορφη" οικογένεια.

Μπούρδες! Δεν μπορεί μέσα σε δύο μήνες να πήρε την απόφαση να ξανά ενωθούν.  Είναι αδύνατον.

" Βρε ομορφιά μου που αφαιρέθηκες παλι; Έχεις χάσει την μισή ταινία. " μου είπε ο Βαγγελης με παράπονο ενώ σηκώθηκε και ήρθε δίπλα μου.

" Έλα βρε Βαγγελη είναι χαλια η ταινία λογικο να βαρεθω. " του είπα μπας και γλύτωσε την ανάκριση.

Αλλά που τέτοια τύχη.

" Νίκη τελευταία όλο κλεινεσαι στον εαυτό σου και δεν ξέρω και γω τι σκέφτεσαι. Τι έχει γίνει ; " μου είπε ενώ μου έπιασε το χέρι. 

Έβαλα μια τούφα πίσω από το αυτί μου και πήρα μια βαθιά ανάσα.

" Τίποτα δεν είναι απλά σκέφτομαι τις εξετάσεις στην σχολή. Πλησιάζουν και δεν έχουμε ανοίξει βιβλίο. "

" Αφού θα τα πας τέλεια τι ανησυχεις; " μου είπε ενώ μου τσίμπησε την μύτη. Του χαμογέλασα και τον πήρα αγκαλια.

Ναι ήταν λίγο ξαφνικό αλλά το χρειαζόμουν, ειδικά τώρα θέλω αλήθεια να τον ξεχάσω. Θέλω ο Βαγγελης να με κάνει να ξεχάσω τον Στέφανο, γιατί αν με πνίξουν και άλλο οι αναμνήσεις μαζί του...πάει χαθηκαμε.

" Τι λες; Παραγγελνουμε πιτσα; " του είπα και κούνησε καταφατικα το κεφάλι του.

[...]

" Βαγγελη έχεις φάει 8 κομμάτια θα σκάσεις " είπα χασκογελοντας.

" Αφού πειναω " είπε μπουκωμενος.
" Είμαι στην ανάπτυξη αγάπη μου άσε με"

" Χάχα, καλά καλά πάω να αλλάξω και έρχομαι " του είπα και ανέβηκα πάνω.

Βρήκα το μπάνιο, μπήκα μέσα και έπλυνα το πρόσωπο του και τα δόντια μου.
Έβγαλα τα ρούχα μου και έβαλα την μπλούζα που είχε δώσει ο Βαγγελης.

Μου ήταν σαν φορεματάκι, κιουτ!

Μάζεψα τα μαλλιά μου μια ψηλή κοτσίδα και πήγα να βγω από το μπάνιο όμως πριν προλάβω να κάνω το ο,τι ένας Βαγγελης μόνο με την φόρμα μπήκε μέσα.

" Τι κανεις παιδάκι μου; Τώρα θα ερχόμουν μέσα "

" Εε είδα ότι αργούσες και είπα μήπως θες βοήθεια " μου είπε κουνοντας πάνω κάτω τα φρύδια του.

" Όχι Βαγγελη μια χαρά είμαι κοίτα με " είπα και έκανα μια στροφή. Τον άκουσα να σφυρίζει και γουρλωσα τα μάτια μου.

" Σου παει..." είπε ενώ ξεροκαταπιε.

Όπα Βαγγελακη,ας σε βασάνισω λιγουλάκι.

" Τι έπαθες Βαγγελη μου, είδες κάτι που σου αρεσε; " του είπα ενώ ήμουν έτοιμη να γελάσω.

" Εγω; Όχι τίποτα απολύτως. Αντε πάμε μέσα " είπε και βγήκε από το μπάνιο σε κλάματα δευτερολεπτου.

Κάτσαμε στο κρεβάτι του ο καθένας με το κινητό του.

" Βαγγελη...που ξέρεις εσύ την Σοφία; " είπε με νεύρο μετά από ώρα.

" Αυτή την ωραία από το τμήμα σου λες; "

" Ναι αυτή, που την ξέρεις και της πατάς και λαικ; " άλλο και αυτό,  μεγαλύτερη πουτανα από αυτή δεν υπάρχει στην σχολή. Της πατάει και λαικ;

Τον ένιωσα να έρχεται προς το μερος μου αλλά έκανα πως κοιτούσα το κινητό μου.

" Ζηλεύει το μωρό μου; " ρώτησε ενώ παρατήρησα πως ένα χαζό χαμόγελο είχε κολλήσει στο πρόσωπο του.

" Φυσικά και όχι " του είπα ενώ έκλεισε το κινητό μου και το έβαλε στο κωμωδινο μαζί με το δικό του.

Τι έχεις στο μυαλό σου μουσιτσα;

" Αα, εε τότε γιατί να μην της πατάω εννοώ πως ότι θέλω θα κάνω "

" Ναι καλά, σιγά μην σε αφήσω να - " πήγα να πω αλλά με διέκοψαν τα χείλη του.

Ήρθαν σε επαφή με τα δικά μου και τα ξέχασα όλα, νεύρα όλα.

Έπιασε δυνατά τους γοφούς μου και έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου με αποτελεσμα να ανοιξω ελάχιστα το στόμα μου, η γλώσσα του ήρθε σε επαφή με την δική μου και η λαχτάρα για περισσότερα ήθελα να έρθει.

Όταν ένιωσα να με αφήνει άνοιξα τα μάτια μου και προσπάθησα να βρω τα δικά του αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ γιατί κατευθύνθηκε προς το λαιμό μου, ακούμπησε απαλά τα χείλη στον ζεστό λαιμό μου και μόνο που δεν φώναξα. Άρχισε να τον φιλάει απαλά και στην συνέχεια να τον ρουφάει.

Για κάποιο λόγο ήθελα να μου αφήσει σημάδι, σαν να διάβασε τις σκέψεις μου..μου άφησε ένα σημάδι από δω μέχρι  και γω δεν ξέρω που. Ξανά ένωσε τα χείλη μας και τον ένιωσα να απομακρύνετε.

" Τι ήταν αυτο; " τον ρώτησα ενώ προσπαθούσα να ξυπνήσω από όλο αυτό.

" Έλα που δεν σου άρεσε "

" Εννοείται πως μου άρεσε " του είπα ενώ ξάπλωσα καλύτερα.

Νομίζω πως θα με πάρει ο ύπνος,  γκοντ.

Και όπως το φαντάστηκα λίγο μετά τον ένιωσα να αγκαλιάζει την μέση μου και μας πήρε ο ύπνος αγκαλια.




Ορίστε το κεφάλαιο. Ελπίζω να σας αρέσει επόμενο θα ανέβει το βράδυ

Καλή Τσικνοπέμπτη να έχετε, να περάσετε καλά σήμεραααα.

Σας αγαπωωωω❤

'Teach me baby'Where stories live. Discover now