-Πάρτ 2 -

10.5K 502 17
                                    

Ο ενοχλητικός ήχος του κινητού μου με ανάγκασε να σηκωθώ από το υπέροχο κρεβάτι μου και να κατευθυνθω προς την κουζίνα όπου βρισκόταν η αιτία που διέκοψε τον ύπνο μου, εδώ που τα λέμε ο ύπνος είναι ιερό πράγμα...αα όλα και όλα.

"Παρακαλω;" είπα δυσανασχετοντας

"Είσαι τρελή κοπέλα μου; Που είσαι τόσες ώρες κόντεψα να πεθάνω από την αγωνία μου" είπε η Φαιη.

Η Φαιη είναι η κολλητή μου από το γυμνάσιο, είναι καλή κοπέλα και πολύ έμπιστη όσο αναφορά να οικογενειακά και προσωπικά πράγματα του άλλου. Της έχω τρελή αδυναμία αν και κάποιες φορές με βγάζει εκτός ορίων λόγω της παιδικής συμπεριφοράς της.

" Καλά είμαι Φαιη, απλά κοιμομουνα. Ήθελες κάτι; " της είπα ενώ ξάπλωσα στον καναπέ. Πάλι νυστάζω. Εε ρε που έμπλεξα με την σχολή , από τις 8 στο πόδι λεει...

" Όχι, βασικά ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, εμ.." λέει και καταλαβαίνω ότι θέλει χάρη. Πάντα έτσι κάνει, βάζει αυτό το "εμ" και τσουπ.

" Πες τι θες " την προσταζω.

" Να βρε Νίκη μου, αγαπημένη μου φίλη και κολλητή θέλω μια χάρη. Σήμερα όπως ξέρεις είναι Παρασκευή και έλεγα...αν...αν θέλεις να πάμε σε κάποιο κλαμπ " είπε τα τελευταία λόγια γρήγορα.

" Τι να κάνουμε; Φαιη ξέρεις πολύ καλά πως την τελευταία φορά που πήγαμε μας βγήκε ξινή, οπότε όχι " απαντάω και απλά περιμένω το ξεσπασμα της.

" Έλα βρε μωρό μ, σε παρακαλώ, θα κάνω ότι χάρη θες πλιζζζ" λέει και το ξανασκεφτομαι.

Γιατί οχι; Τι θα κάνω πάλι εδώ μεσα; Έχω να βγω 4 Παρασκευές συνεχόμενες.

" Θα μου καθαρίζεις το σπίτι για ένα μήνα. 10 η ώρα να είσαι στο σπίτι μου. Φιλάκια" της λέω και το κλείνω χωρίς να της αφήσω περιθώρια να απαντήσει.

Η ώρα είναι 6 άρα σε 4 ωρες πρέπει να είμαι ετοιμη. Ας κάτσω λίγο ακόμα ξαπλωμένη σκέφτηκα.

Λίγα λεπτά αργότερα σηκώνομαι βαριεστιμενα και πάω προς τα πάνω.
Ξεντυνομαι γρήγορα ενώ πηγαίνω στο μπάνιο, κάνω ένα χαλαρωτικό ντουζ και έπειτα στεγνώνω τα μούσκεμα μαλλιά μου. Μόλις τελειώνω πιάνω την ιδιωτική και την βάζω στην πρίζα, μέχρι να ζεσταθεί πάω στην ντουλάπα...τι θα βάλω πάλι σκέφτομαι ενώ παρατηρώ το ρολόι στον απέναντι τοίχο. 8; Πότε πέρασαν 2 ώρες; Γαμω δεν πρέπει να μείνω ξανά στο μπάνιο τόση ώρα.

Λίγο αργότερα αφού έχω βαφτεί ελαφρά φοράω το κολλητό μαύρο φόρεμα μου και τις ψηλές μαύρες γόβες μου. 10 η ώρα. Τέλεια στην ωρα μου, ψεκαζομαι με το αγαπημένο μου άρωμα, παίρνω το τσαντακι μου και κατεβαίνω κάτω. Εκεί βλέπω την Φαιη η οποία μόλις με βλέπει αλλάζει έκφραση και με κοιτάει με ένα στραβο χαμόγελο.

" Πω τι μουν- " πάει να πει αλλά την διακόπτω.

" Φαιη. Αμάν αυτά τα σχόλια σου. Μπες μέσα να φύγουμε πριν αλλάξω γνωμη"
της λέω και σαν σωστό στρατιωτακι μπαίνει στο αμάξι. Μετά από 10' είμαστε στο κλαμπ. Περφεκτ! Σκέφτηκα στο συγκεκριμένο κλαμπ την προηγούμενη φορά είχαμε παρατραγουδα.

Βγαίνουμε από το αμάξι και μπαίνουμε γρήγορα στο μαγαζι. Όπως το περίμενα, η μυρωδια του καπνου, του ποτου και όχι μόνο εισέρχονται στα ρουθούνια μου. Πιάνουμε ένα τραπέζι και παραγγελνουμε τα ποτά μας.

Δεν έχω καθόλου καλό προαίσθημα. Καθόλου καλό όμως, η ώρα είναι 1...Η Φαιη έχει πιει τον κωλο της...δεν σηκώνεται να φύγουμε με τίποτα. Αρχίζω να ψάχνω για κάποιο γνωστό στο χώρο που ίσως μπορει να με βοηθήσει να την πάω σπίτι. Όταν τα μάτια μου κοιτάζουν την πόρτα μένω παγωτό. Εε όχι και εδώ ρε πουστη, πρέπει να μαζέψω την τρελή και να φύγουμε με ελαφρά πηδηματάκια πριν μας δει σκέφτομαι.

Αυτό ήταν το πάρτ μωρά μου ελπίζω να σας αρέσει. Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε την ιστορία μου και το επόμενο πάρτ θα μπει αύριο.

Ποιος λέτε να είναι στην πορτα; Θα έχει προηγούμενα με την Νικη;

Σας αγαπωω❤

'Teach me baby'Where stories live. Discover now