Αφού τα παιδιά έφυγαν εγώ με την Εύα πήγαμε για ύπνο. Ήταν αργά και αύριο είχαμε σχολή. Εγώ δηλαδή γιατί η αδερφή μου σιγά μην ερχόταν.
Το επόμενο πρωί έφυγα άρον άρον γιατί με περίμενε ο Βαγγελης με το αυτοκίνητο και δεν ήθελα να τον στήσω.
Μόλις βγήκα έξω τον είδα να είναι στο κινητό του, όταν το βλέμμα του έπεσε πάνω μου το έβαλε μέσα και με πλησίασε." Καλημερα στην καλύτερη " είπε και με αγκάλιασε. Αν δεν τον ήξερα θα ορκιζόμουν ότι ήθελε να με πνίξει.
" Καλημερα και σε εσένα " είπα και τον φιλησα στο μάγουλο. Φάνηκε να ξαφνιάστηκε, καλό αυτό.
Μπήκαμε στο αμάξι και λίγο αργότερα είμασταν στην σχολή. Μόλις κατέβηκαμε από το αμάξι πήραμε μερικά αδιάκριτα βλέμματα αλλά ήμουν χαρούμενη και δεν με ένοιαζε ιδιαίτερα μπορώ να πω. Ο Βαγγελης μου έπιασε το χέρι και τώρα μάλλον ήμουν εγώ που ξαφνιάστηκα. Και νταμν ξαφνικά αγχωθηκα χωρίς λόγο. Του χαμογέλασα όμως ενώ τα μάγουλα μου κοκκινησαν ελάχιστα.
Ελπίζω να μην το είδε αυτό.
[...]Τα μαθήματα τελείωσαν βασανιστικά και ο πονοκέφαλος ήταν στα ύψη. Ο Βαγγελης όπως το περίμενα με περίμενε στην είσοδο.
" Καλώς το κορίτσι μου το όμορφο " όπα. Όπα, να τα.
Το πα εγώ δεν το πα.
" Πώς εισαι; Εγω έχω φριχτό πονοκέφαλο " του είπα ενώ πηγαίναμε προς το αυτοκίνητο.
" Λογικο να σε ματιασαν αφού είσαι μια κούκλα " κι άλλο κοπλιμέντο στο καπάκι.
Ατσα Βαγγελακη σκέφτηκα.
" Τι λες βρε Βαγγελη μου είμαι με φόρμες " του είπα ενώ προσπάθησα να αστειευτω.
" Βαγγελη μου ; " είπε με ένα χαμόγελο.
Πλέον είχαμε σταματήσει σε ένα φανάρι, με κοιτούσε στα μάτια και νομίζω έβλεπε και έβλεπα την χαρά μου και την χαρά του. Νομίζω τα παμε καλά μεχρι στιγμης, πολύ καλά.
" Αμέ σε πειράζει ; " τον ρώτησα αλλά ήξερα ήδη την απάντηση.
Κούνησε το κεφάλι του αρνητικά και του χάρισα ένα ακόμη χαμόγελο που κρατούσα τόση ώρα.
[...]
" Έλα ρε Βαγγελη αφού γαργαλιεμαι, άσε με " του είπα ενώ γελούσα.
Είμασταν στο σπίτι μου και συγκεκριμένα στο δωμάτιο μου. Όταν με έφερε από την σχολή του είπα να ανέβει πάνω και δέχτηκε χωρίς να χάσει χρόνο. Η Εύα ήταν στο σαλονι με τον Μαικ και έτσι δεν τους ενοχλουσαμε, ούτε μας ενοχλουσαν.
" Πες την μαγική λέξη και θα το σκεφτώ" του αρέσει να με βασανίζει. Τς τς απαράδεκτο.
" Σε παρακαλώ Βαγγελη μου σταμάτα να με γαργαλάς γιατί δεν μπορώ θα τα κάνω πάνω μου " του είπα ενώ εκείνος υπακουσε και ξέσπασε σε τρανταχτα γέλια.
Κατέβηκε από πάνω μου και έπειτα έβαλε το κεφάλι του στην κοιλιά μου.
" Έχεις ερωτευτεί πότε ; " με ρώτησε σπάζοντας την σιωπή.
Κατευθείαν ήρθε στο μυαλό μου ο Στέφανος.
" Εε, νομίζω όχι "
Ψέματα Νίκη πρόσεξε θα μεγαλώσει η μύτη σου.
Σκάσε Λιλίτσα προσπαθώ να συγκεντρωθω εδώ πέρα. Με αποσυντονιζεις.
" Ει που ταξιδεύεις " μου είπε κοιτοντας με στα μάτια.
Οο αγαπητέ Βαγγελη είσαι αρκετά κοντά και αν συνεχισεις έτσι θα μείνω έγκυος σε 5δυμα σκέφτηκα και κούνησα λίγο το κεφάλι μου.
" Εε πουθενά καλά είμαι " είπα ενώ πλησίαζε και άλλο " Εσυ; Έχεις ερωτευτεί πότε; " τον ρώτησα πίσω.
" Νομίζω ναι, ακόμα είμαι ερωτευμένος μαζί της βασικά απλά δεν έχω βρει την ευκαιρία να της το πω. " μου είπε και ένιωσα κάτι μέσα μου να ραγιζει.
Δηλαδή θέλει άλλη, τελεια Νίκη και εσύ νόμιζες ότι έχεις ελπίδες και ότι μάλιστα σε θέλει αδυσώπητα. Μόλις έφαγες ένα ωραιότατο Χ.
" Τέλεια, μην την αφήνεις σε αγωνία όμως την κοπέλα να της το πεις " είπα ενώ είμασταν αρκετά κοντά.
Μα τι κανει; Θέλει άλλη και πάει να με φιλησει;
" Τσου, θα της το πω. Μπορεί και τώρα να την πάρω και να της το πω " ψιθύρισε σχεδον πάνω στα χείλη μου.
Λυπαμαι την κοπελα που θελει αληθεια. Τα χείλη μας ακουμπουσαν ελάχιστα και αυτό το γεγονός με έκανε να ανατριχιάσω. Εκεί που πήγα να τον φιλήσω η πόρτα άνοιξε και η Εύα μπήκε μέσα.
" Οπ, έκανα χαλαστρα; " είπε ενώ με κοιτούσε με ένα λυπημενο βλέμμα.
Ο Βαγγελης έκλεισε τα μάτια του ψυθιριζοντας κάτι βρισιές που ούτε άκουσα αλλά με έκανε τα γελάσω λίγο.
" Όχι Εύα μου πες " είπε ενώ προσπαθούσε να ηρεμησει.
" Απλά ήθελα να σας πω ότι το φαγητό ήρθε. Συγγνώμη συνεχίστε " είπε ενώ έφυγε γρήγορα.
" Δεν το πιστεύω " είπε σχεδόν από μέσα σου αλλά τον άκουσα.
Δεν θα μου κρυφτείς εμένα. Όλα τα ακούω.
Αυτό για αρχή, φυσικά και θα βάλω κεφάλαιο το βραδάκι so stay tuned👼
Love u all ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
'Teach me baby'
Fiksi RemajaΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...