- Πάρτ 30 -

4.5K 287 21
                                    

5 μήνες μετά.

Τα πράγματα πάνε από το καλό στο καλύτερο. Νιώθω ευτυχισμένη, η ζωή μου έχει φτιαχτεί επιτέλους και δεν θέλω να την αλλάξω με τίποτα. Είναι η ζωή που πάντα ήθελα, με έναν άντρα στο πλευρό μου που με αγαπάει και με στηρίζει. Με τον Στέφανο η αλήθεια είναι ότι έχουμε δεθεί πάρα πολύ, δεν μας ενοχλεί κανένας και μπορούμε να πούμε πλέον και στον έξω κόσμο ότι έχουμε οικογένεια διότι ο μικρός Μάριος μένει μόνιμα μαζι μας. Η Ζωή έχει μετακομίσει στην Κρήτη και κατεβαίνει συχνά Αθήνα για να βλέπει τον μικρό, όσο αναφορά αυτό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από μεριάς μου. Η Φαιη με τον Κωνσταντίνο αρραβωνιαστηκαν, ναι έγινε και αυτό, το καλύτερο όμως ηταν ο γάμος της Εύας και του Μιχάλη που έγινε πριν 4 μήνες και που προς μεγάλης μας έκπληξη η Εύα είναι έγκυος, μας το ειπε τελειως κρυφα φοβουμενη πως ο Μιχάλης δεν θα θέλει τα παιδιά του. Ναι καλά καταλάβατε έχει δίδυμα αγόρια κι όλας, δηλαδή πόση χαρά μέσα σε λίγους μήνες.

Σήμερα είναι 6 Ιουνίου, αν και αρχές του μήνα ο ήλιος καίει και έχουμε βγάλει την μπεμπελι.Αν είναι δυνατόν.

[...]

" Νίκη που είσαι πρέπει να φύγουμε " μου φωναξε ο Στέφανος από το σαλόνι. Εδώ και ωρα ετοιμάζομαι γιατί θα πάμε στην Φαιη για φαγητό, επέμενε να μας κάνει το τραπέζι γιατί θέλει κάτι να μας πει λέει. Απο την αλλη ο δικος μου ειναι πολυ καπως σημερα, από το πρωι λειπει και απ οτι ενημερωθηκα απο τον χρηματικο μου λογαριασμο σημερα το μεσημερι καποιος αφαιρεσαι λεφτα απο αυτον. Κατι δεν καλα εδω, τι τα θέλει ο Στέφανος τόσα χρήματα. Κατεβαίνω τις σκάλες ενώ φοράω τα σκουλαρίκια μου κοιτάω τον Στέφανο και αφού με ενημερωσει πως άφησε τον Μάριο στην μαμά του φεύγουμε. 

Λίγη ώρα μετά βρισκόμασταν έξω από το διαμερισμα της Φαιης και του Κωνσταντίνου. Χτυπάω το κουδούνι και δεύτερα αργοτερα μου ανοιξε η Φαιη.
Παχυνε;

"Καλώς τα παιδιά,  περάστε " είπε και έκανε στην άκρη για να περάσουμε. Μπήκαμε μέσα όπου ήταν και η Εύα με τον Μιχάλη. Αω, η κοιλίτσα της μεγάλωσε.

" Αντε καθηστε να φάμε, εσάς περιμέναμε " είπε η Εύα και καθησαμε όλοι στο τραπέζι. Τι έχει φτιάξει αυτή η κοπέλα; Έλεος πια.

Πάω μια τουαλέτα και έρχομαι " είπε ο Στέφανος μόλις τελείωσαμε το φαγητό ενώ εμεις καθησαμε  στο σαλονι. Μιλούσαμε για διάφορα θέματα αλλά ο Στέφανος πουθενά. Ανησύχησα και ζήτησα την άδεια τους για να πάω να δω αν είναι καλά αλλά ο Μιχάλης μου είπε να κάτσω στην θέση μου, ετσι και έκανα. 

'Teach me baby'Where stories live. Discover now