Μπήκα στο μπάνιο και έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στην μπανιέρα, ρύθμισα το νερό στο χλιαρό και άφησα το νερό να πέσει πάνω στο σώμα μου.
Λίγο αργότερα βγήκα και από τις φωνές του Βαγγέλη που μου έλεγε να βιαστώ κατάλαβα ότι είχα αργήσει. Στεγνωσα γρήγορα τα μαλλιά μου και έβαλα την ισιωτικη στην πρίζα. Ωστόσο βγήκα και με γρήγορα βήματα κατευθυνθηκα προς το δωμάτιο, όταν σιγουρευτηκα πως ο Βαγγέλης είναι στο σαλόνι άφησα την πετσέτα να πέσει στο πάτωμα και έβαλα τα εσώρουχα μου και στάθηκα μπροστά από την ντουλάπα. Το μεγάλο δίλημμα για μένα όμως ήταν το τι θα βάλω.
Τελικά κατέληξα σε μια στενή ψηλομεση φούστα μαύρη με ένα μαύρο τοπακι και τις μπορντο γόβες μου. Βαφτηκα ελαφρά και ψεκαστικα από το αγαπημένο μου άρωμα. Τέλος ισιωσω τα μαλλιά μου και δατς ιτ.Στάθηκα μπροστά από τον καθρέφτη και ομαικοτ..φτου σου κοπελαρα μου τι θεα που είσαι σήμερα σκέφτηκα. Όταν είδα τον Βαγγέλη να με πλησιάζει χαμογέλασα, ήταν πανέμορφος. Φορούσε ένα τζιν παντελόνι και το πουκαμισακι που του είχα πάρει.
" Είσαι πανέμορφος αγάπη μου " του είπα ενώ του ίσιωνα τον γιακα του πουκαμισου του.
Έκεινος εβαλε τα χέρια του στην μέση μου και μπορώ να πω πως ένιωσα να με χουφτωνει. Χασκογελασαμε από την αντίδραση μου και με φιλησε στον λαιμό.
" Και εσύ είσαι μουν- " έβαλα το χέρι μου στο στόμα του.
" Βαγγελη την γλώσσα σου " είπα αυστηρά, εκείνος κούνησε το κεφάλι του καταφατικα και επιτέλους ξεκινήσαμε για το μπαρ που απ ότι κατάλαβα μας περίμεναν ήδη τα παιδιά.
[..]
Βγήκαμε από αυτοκίνητο και ενώ πλησίαζαμε προς την είσοδο έκλεισα το χέρι μου με το χέρι του Βαγγέλη. Μπαίνοντας μεσα όλες οι γνωστές μυρωδιές και όχι μόνο με έκαναν ήδη να θέλω να φύγω. Σε δευτερόλεπτα εντόπισα τα παιδιά και πήγαμε προς το μερος τους.
" Καλώς τους " είπε η Φαιη και με αγκάλιασε.
Αφού χαιρετηθηκαμε, παραγγειλαμε τα ποτά μας και άρχισα να χορεύω με τα κορίτσια ενώ ο Βαγγελης μιλούσε με τα παιδιά. Αυτό που δεν είχα προβλέψει όμως ήταν η αντίδραση που θα έκανα αν συναντουσα εκείνο ακριβώς το βράδυ τα κατά πράσινα μάτια του.
Την ώρα που χόρευα ένιωσα σαν κάποιος να με έχει καρφώσει με το βλέμμα του, δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να χορεύω, όταν όμως το ένιωσα στην κυριολεξία να με καίει δεν άντεξα και κοίταξα τον τύπο που με κοιτούσε.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...