Όση ώρα ήμουνα στο δωμάτιο εβριζα ότι υπάρχει και δεν υπάρχει μπας και ηρεμήσω, όταν μου ήρθε μια τέλεια ιδέα. Θέλει να παίξουμε το δικό του παιχνιδι;
Περφεκτ. Σκεφτηκα και άρχισα να κατευθύνομαι προς το σαλόνι. Τον βρήκα να κοιτάει το κινητό του ξαπλωμένος στον καναπέ. Τον πλησίασα και έκατσα πάνω του. Έκλεισε το κινητό και με κοιταξε κάπως. Πλησίασα το πρόσωπο του ενω πήρα το κινητό του και το άφησα στο τραπέζι, άρχισα να του αφηνω φιλιά στο λαιμό μέχρι της στιγμή που τον άκουσα να αναστενάζει." Νικ-Νικη τι κάνεις; Κατέβα από πάνω μου γιατί θα έχουμε πρόβλημα αν συνεχισεις να τρίβεσαι ετσι " είπε και προσπάθησε να με σταματήσει. Δεν υπηρχε περιπτωση να τον ακουσω και ετσι εβγαλα την μπλούζα μου και επιτέθηκα τα χείλη του, στην αρχή ξαφνιάστηκε αλλά στην συνέχεια άρχισε να ανταποδίδει και πολύ έντονα μαλιστα.
" Παίζω το δικό σου παιχνίδι με τους δικούς μου κανόνες, μωρό μου " ειρωνευτηκα και συνέχισα να τον φιλάω, άρχισε να με αγγίζει παντού κάτι το οποίο μου είχε λείψει από εκείνον. Μου κατέβασε το σορτσακι και του έβγαλα σιγά σιγά την μπλούζα χωρίς να διακόψουμε το φιλί μας. Τα χείλη του άρχισαν να φιλάνετον λαιμό μου και όταν η γλώσσα του ήρθε σε επαφή με το καυτό μου δέρμα κοκαλωσα, του έβγαλα το παντελονι και πλέον μας χώριζαν μόνο τα εσώρουχα. Είχε καυλωσει και το αισθανομουνα. Εκείνη την ώρα χτύπησε το τηλέφωνο και από μέσα μου άρχισα να πανηγυριζω, κατεβαίνω από πάνω του και πάω να το σηκώσω.
" Μην τολμήσεις, με αυτό τι θα γινει; " μου είπε διχνωντας το μποξερακι του. Του χαμογέλασα στραβά και επιασα το χέρι του.
" Μπορείς και μόνο σου, το μπάνιο είναι όλο ευθεία, έχω ανοίξει θερμοσίφωνα " είπα και τα μάτια του γουρλωσαν.
Σήκωσα το τηλέφωνο όπου με καλούσε η Φαιη.
Φαιης POV
Πήρα την Νίκη τηλέφωνο γιατί ήθελα γνώμη για μια συνταγή και έτσι όπως μιλούσαμε μου είπε πως μαλώσε με τον Στέφανο. Άλλος μαλακας από εκεί.
" Κωνσταντίνε το φαγητό είναι έτοιμη τελείωνε κατεβα " φώναξα στον ανεπροκοπο τον δικό μου ενώ καθησα στο τραπεζι. Λιγα λεπτά αργότερα καθησαμε και ξεκινήσαμε να τρώμε.
" Μιλήσαμε με την Νίκη " του είπα ενώ άφησε το πιρούνι του στο πιάτο. " Μου είπε ότι μαλωσανε πολύ άσχημα και ότι εσύ το ήξερες " συνέχισα και κατάπιε την μπουκιά του.
" Ναι το ήξερα " είπε και ήπιε νερό, σηκωθηκε απο το τραπέζι και πήγε στο σαλονι με εμένα να τον ακολουθώ.
" Και γιατί δεν μου το πες; Τι περίμενες για να το μαθω; Όλα τελευταία εδώ μέσα ; " φώναξα και γύρισε απότομα να με κοιτάξει.
" Για άκου να σου πω, δεν θα ξανά φωνάξεις σε μένα. Είμασταν μια χαρά μην το χαλάσουμε τώρα γκεγκε; " φωναξε πίσω και νόμιζα πως θα βάλω τα κλάματα πρώτη φορά τον έβλεπα έτσι.
" Κ - καλά.." ψιθύρισα " πάω να κοιμηθώ, καληνυχτα " συνέχισα και χωρίς να πάρω απάντηση ανέβηκα στο δωμάτιο, ξάπλωσα στο κρεβάτι και έκλεισα τα μάτια μου. Μέσα στον ύπνο μου άκουσα τον Κωνσταντίνο να μιλάει με κάποιον, όταν ξύπνησα για τα καλά κρυφακουσα λίγο.
" Ναι...ναι κοιμάται....τι λες ρε μαλακα...η δικιά σου;....ρε Στέφανε...καλά κλείσε " Αα ώστε με τον Στέφανο μιλάει, όταν έκλεισε έκανα πως ξύπνησα.
" Μωρό μου πάω στον Στέφανο, τα λέμε " είπε ενώ μου έδωσε ένα φιλί και έφυγε τρέχοντας.
Ααα δεν πάμε καλά, έχουμε ξεφύγει είναι η τρίτη φορά που φεύγει έτσι. Τι φάση περνάνε; Που ζούμε ;
Ξέρω ξερω το πάρτ είναι μικρό απλά είμαι άρρωστη και δεν μπορώ να γράψω παπακω. Συγγνώμη και πάλι ελπίζω αυτό το λίγο να σας άρεσε.
Δεν ξεχνατε να πατατε το 🌟 και να σχολιάζετε.
Αυτά σας αγαπωωωω❤❤
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...