- Πάρτ 4 -

8.2K 469 16
                                    

Μπαίνω στα αποδυτήρια, αλλάζω τα ρούχα μου και φοράω τα γάντια μου ενώ παράλληλα μπαίνω στο ρινγκ. Αυτό που βλέπω είναι μαγευτικό. Θεέ μου είναι τόσο ωραιος. Η φωνή του με βγάζε0ι από το λυθαργο μου.

" Αρχίστε τρέξιμο 10 γύρους όλο το γήπεδο,  βγάλτε τα γάντια σας δεν έχει αγώνα σήμερα" είπε και υπακουσαμε όλοι. 

Μόλις τελειώσαμε μας έβαλε να κάνουμε κάποιες ασκήσεις.

" Αλεξιου μην χαζευεις γαμωτο κανουμε προπονηση εδω περα " μου ειπε και το αιμα ανεβηκε πανω απο το κεφαλι μου.

Το ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία.

Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι ούτε κατά διάνοια σκέφτηκα και ένοιωσα κάποιον να με χτυπάει και το επόμενο δευτερόλεπτο βρισκόμουν στο έδαφος.

" Αλεξίου! Μην χαζεύεις είπα, τελείωνε! " μου φωναξε και τον κοίταξα με απέχθεια. Σηκώνομαι πάνω και τον πλησιάζω ακόμα λίγο.

" Για άκου να σου πω εδώ μέσα είμαι η καλύτερη απ όλους, επειδη εσυ εισαι ηλιθιος και μαλακας σε αυτο που κανεις δεν θα μου συμπεριφερεται έτσι. " του φώναξα μέσα στα μούτρα ενώ πέταξα τα γάντια μου στο πάτωμα.

Πήγα στα αποδυτήρια και προσπάθησα να ηρεμήσω. Δεν το πιστεύω ότι με έκανε ρεζιλι μπροστά σε 5 αγόρια. Ναι ξέρω ήμουν το μοναδικό κορίτσι στο τμήμα αλλά όχι και έτσι. Κανονικά θα έπρεπε να με έχουν βασίλισσα..

[...]

Λίγο αργότερα αφού έχω ηρεμήσει ακούω την πόρτα να κλείνει, μεταφερω το βλέμμα μου εκεί και τον βλέπω να ακουμπάει πάνω στην πόρτα.

" Κανε στην άκρη θέλω να φύγω. " τον προσταξα όμως δεν κουνήθηκε καθόλου. " Σου είπα φύγε τι δεν κατάλαβες; Ελληνικά μιλάω. " του ξανά είπα ενώ έπιασε τις λαβές του και με τα δύο χέρια του. Πονάω τόσο γαμημενα πολύ όμως δεν πρόκειται να του το δείξω.

Με τράβηξε από τα χέρια και με πήγαινε μέσα στον ρινγκ όπου υπήρχε ο σάκος.

Είμασταν οι δύο μας. Εγώ και αυτός. Μπορούσα άνετα να τον πλακώσω στις μπουνιές όμως δεν το έκανα. Έχω και μια αξιοπρέπεια.

" Χτυπα " μου ειπε με την βαριά φωνή του. Οι κινήσεις μου είχαν κολλήσει. Το μυαλό μου δεν μπορούσε να συνεργαστεί και φαινόταν ότι τον εκνευρίζε αφάνταστα το ότι δεν κάνω τίποτα.

" Χτυπα τον σάκο Νίκη. Σκέψου ότι είμαι εγώ στην θέση του ή καποιο άτομο που μισείς θανάσιμα. Απλα χτυπά τον γαμημενο σακο. " είπε και το μυαλό μου σαν να ξύπνησε, τον κοίταξα στιγμιαία ενώ ο ίδιος στηριζόταν στα τεράστια σκηνια του ρινγκ, με σταυρωμένα τα χέρια του κάτω από το γυμνασμενο στήθος του.

Άρχισα να χτυπάω τον σάκο με μανία, τα χέρια μου είχαν ματώσει ελαφρώς αλλά το είχα συνηθίσει, δεν με ένοιαζε τόσο.
Σταμάτησα να πάρω μια ανάσα ενώ παράλληλα ταυλιαστηκα στο πάτωμα. Είχα κλείσει τα μάτια μου, ενώ μυρίζα το άρωμα του που ήταν πλέον αισθητό σε όλο το χώρο.

" Τι σκέφτεσαι; " με ρώτησε με δισταγμό.

" Το πόσο πολύ θέλω να σε σπάσω στο ξύλο " μου ξέφυγε καταλαθος. Μόλις κατάλαβα το λάθος μου σηκώθηκα ορθια σαν το ελατήριο και έκλεισα το στόμα με τα χέρια μου. Τι μαλακια έκανα οεο;

" Καθόλου ευγενικό εκ μέρους σου. " είπε και σηκώθηκα να φύγω. Άρχισε να με εκνευρίζει πάλι. Δεν το πιστεύω ότι το κάνει αυτό. Φοράει τα γάντια του και με πλησιάζει απειλητικά.

" Εμ, τι κάνεις ; " του λέω με ανησυχία.

" Στέφανος, δεν συστηθηκα πιο πριν. "  Είπε και μου έριξε μια κλοτσιά στο στομάχι. Περιττό να σας πω πως διπλωθηκα στα δύο.

" Αουτς. Είσαι μαλακας ; Δεν χρειαζόταν αυτό "

" Σήκω και χτύπα με. Αντε Νίκη...υποτίθεται πως είσαι σκληρή ετσι; Αντε τι περιμένεις " με προκαλούσε το βλέπετε ολοι.

Σηκώθηκα με γρήγορες κινήσεις και δατς ολ πιπολ ξεκινήσαμε να παλεύουμε δίχως αύριο. Η μία μπουνιά μετά την άλλη, μια κλοτσιά στο αδύναμο σημείο του τον έριξε κάτω.

" Νομίζω μπορείς να μου δω- " δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου γιατί με έπιασε από το πόδι και με έριξε κατω. Το επόμενο δεύτερο ήταν από πάνω μου.

Ξαφνικά κάνει πολύ ζέστη πάρα πολύ ζέστη.  Τι έχω παθει; Τα μάγουλα μου έχουν πάρει το συνηθισμένο - όταν ντρέπεσαι - ροζουλι χρώμα και τα μάτια μου έχω κολλήσει στα δικά του.

" Δεν θα τα πάμε καλά Αλεξιου. Πρόσεχε! Μην μπλεξεις μαζί μου γιατί αν παίξεις με την φωτιά θα καείς και δεν πρόκειται να σβήσεις ποτε. " μου είπε και έφυγε από πάνω μου.

Τι ήταν αυτό τώρα ; Αφήνει γρίφους και φευγει;

Ειι Στέφανε. Έλα δω πρέπει να λύσουμε το γρίφο κύριε μυστηριε!



Well, είχα έμπνευση και είπα να βάλω ένα κεφάλαιο. Ελπίζω να σας αρέσει

Σας αγαπώ πολύ και ευχαριστώ για την υποστηριξη❤

'Teach me baby'Where stories live. Discover now