Συνέχιζε να μου λέει για το παρελθόν του και νομίζω πως ο κόμπος στο στομάχι μου μεγάλωνε ακόμη περισσότερο για το συμπέρασμα που θα κατέληγε. Είχα απομακρυνθεί από κοντά του γιατί θα τον πλάκωνα στις φάπες. Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί με πλησίασε ενώ ήταν παντρεμένος. Ναι παντρεμένος με διαζύγιο.
Τα χέρια μου έτρεμαν από τον θυμό και από την υπερένταση που με είχε πιάσει και έκανα βόλτες σε όλο το σαλόνι από το άγχος, η Εύα με την Φαιη με πήραν τηλέφωνο αλλά δεν απάντησα ήρθαν και από το σπίτι και τις έδιωξα. Μόλις είδαν τον Στέφανο έτοιμο να κλάψει και εμενα μέσα στα κλαμματα και να τρεμω τους κόπηκαν τα πόδια. Όσο μιλούσε προσπαθούσα να μαζέψω όσο πιο πολλές πληροφοριες μπορούσα.
" Και όταν μου είπε η Ζωή πως περιμένει παιδί και ήταν και δικό μου τα χασα πραγματικά δεν μπ- "
" Ποιο παιδί ; " είπε ενώ κοκκαλωσα στην θέση μου. Έχει παιδι; Ο Στέφανος έχει παιδί;
" Το παιδί μου Νίκη, ο γιος μου " είπε και τα πόδια μου δεν με βαστουσαν άλλο. Αλήθεια ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Έκατσα στην καρέκλα που ήταν δίπλα μου και τα χέρια μου έπιασαν κατευθείαν τα μάτια μου για να εμποδισουν τα δάκρυα που ήθελαν να βγουν.
Όχι, αυτό ήταν θα κλαψω αλλο για αυτή την κατάσταση.
Έτσι όπως ήμουν τον κατάλαβα που έκατσε στα γόνατα μπροστά μου. Δεν γίνεται αυτό, κάποιος μου κάνει πλάκα.
" Γιατί δεν μ το ειπες; " ρώτησα μετά από πάρα πολύ ώρα.
Πήγε να βάλει τα χέρια του στα γόνατα μου μα του τα πέταξα μακριά.
" Στέφανε φύγε και μην ξανά ρθεις " του είπα και το πρόσωπο του σκοτεινιασε.
" Όχι, όχι Νίκη σε παρακαλώ ακουμε "
" Δεν έχω να ακούσω τπτ, σε παρακαλώ μην το κάνεις πιο δύσκολο φύγε " είπα και ανέβηκα πάνω. Λίγο αργότερα άκουσα την έξω πόρτα να ανοίγει και να κλείνει αμέσως. Αυτο ήταν πάει έφυγε.
[...]
Έχω να πάω σχολή 1 μήνα. Όλο αυτό με επιρρεασε πολύ ψυχολογικά, αλλά τώρα είμαι μια χαρά. Έκανα που λένε ψυχανάλυση στον εαυτό μου και το ξεπέρασα. Χθες με πήρε τηλέφωνο ο Βαγγελης. Ναι ο γελοίος από την σχολή, μιλάμε εδώ και μια βδομάδα και φίλε μου...τον είχα παρεξηγήσει. Καλό παιδί τελικά.
Είπε θέλει να με βγάλει έξω σήμερα να ξεσκασω, ποιος ξέρει μπορεί όταν να με κάνει να ξεχαστω λιγάκι.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...