- Πάρτ 6 -

7.7K 433 28
                                    

Αφού με άφησε ο Στέφανος στο σπίτι, ανέβηκα πάνω. Άνοιξα προσεκτικά την πόρτα και ενώ έβγαλα τα παπούτσια μου, ανέβηκα στο δωμάτιο μου πρώτου ξυπνήσει η Εύα και μου κάνει ανάκριση.

[...]

Ένιωθα κάτι να πιέζει το σώμα μου και πραγματικά πονάω πολύ. Ανοίγω  προσεκτικά τα μάτια μου και μένω όταν βλέπω αυτήν την εικόνα μπροστά μου.

Ο Στέφανος κοιμόταν πάνω μου! Όπα όταν γύρισα ήμουν μόνη μου, δεν θυμάμαι να ήταν και αυτός μαζί μου.

Η Εύα!  Σηκώνομαι αργά αργά για να μην ξυπνήσω τον Στέφανο και πάω κάτω στην κουζίνα. Στο σπίτι δεν ήταν κανένας!  Εγώ ήμουν μόνη μου με τον Στέφανο σε ένα σπίτι! Όχι...οχι!

Πάω πάνω για να ξυπνήσω τον Στέφανο, μπαίνω αργά στο δωμάτιο αλλά δεν τον βλέπω στο κρεβατι. Που πήγε; Πριν 5' εδώ ήταν.

Άρχισα να φρικαρω, αν έρθει κάποιον και δει τον Στέφανο στο σπίτι θα φάω ανάκριση.

Κάθομαι στο παράθυρο και κοιτάω μήπως είναι έξω, που μπορεί να πήγε ο άτιμος. Γυρνάω και τον βλέπω μπροστά μου μόνο με το μποξερακι.

" Ο χριστος και η παναγια και οι 12 Απόστολοι " είπα ενώ γύρισα πάλι από την άλλη.

Τον άκουσα να γελάει. Θεέ μου, τι σώμα είναι αυτό; Εντάξει ήξερα ότι είναι γυμνασμενος αλλά δεν....Έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και με γύρισε αργά προς το μερος του.

Τα μάτια του συναντήθηκαν με τα δικά του και έπιασα τον εαυτό μου να θέλει να φιλήσει αυτά τα λαχταριστά ροδοκοκκινα χειλακια.

Ώστε έτσι μουσιτσα.

Σκάσε Λιλίτσα τα πράγματα είναι σοβαρά. 

" Ει όμορφη που χαζεύεις τόση ωρα; " τον άκουσα να λέει με την τόσο όμορφη και βαριά φωνή του. Ακόμα γυμνός είναι Χριστέ.

" Συγγνώμη άνθρωπε μου πως μπηκες έτσι στο σπίτι μου ; " τον ρώτησε ενώ παρατήρησα πως δεν είχε πάρει τα χέρια του από την μέση μου.

" Ήρθα να σου αφήσω το πορτοφόλι το οποίο ξέχασες χθες στο αμάξι μου, και μου άνοιξε η αδερφή σου η οποία έφυγε γιατί πήγαινε να βρει τον έρωτα της ζωής της. " μου είπε και γέλασα ελαφρά. 

Αυτό που δεν είχα προβλέψει όμως είναι ότι ήμουν με το κοντό μου σορτσάκι και το τιραντακι ύπνου.

" Ωραίο ντύσιμο, όταν είμαστε οι δύο μας καθιέρωσε να φοράς τέτοια ρούχα " είπε στο αφτί μου και ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινιζουν.

'Teach me baby'Where stories live. Discover now