Αρχιζω και περπαταω προς την εξοδο του μαγαζιου με την Φαιη στην αγκαλιά μου. Είναι βαριά η ηλιθια...σκέφτομαι ενώ πέφτω πάνω σε κάτι ή μάλλον σε κάποιον.
" Τι θα γίνει; Έτσι θα το πάμε; Εγω θα έρχομαι κάπου και εσύ θα πέφτεις πάνω μου; Αν θες να σε πάρω αγκαλια πες το μου μικρή. Απλά ζητά το" είπε ο γελοίος από την σχολή και με κοιταξε με ένα στραβο χαμόγελο.
" Δεν μας παρατάς άνθρωπε μου; Άλλη όρεξη δεν είχα. Αί στο διαόλο βραδιάτικα " είπα ενώ βγήκα έξω από το μαγαζί. Έβαλα την Φαιη στο αμάξι και περπάτησα μέχρι την πόρτα του οδηγού.
Πήγα να μπω μεσα όμως ένα χέρι με εμπόδισε. Γύρισα να δω ποιος είναι. Καλά πιο θυμωμενος την επόμενη φορά φίλος. Τα μάτια του με έκαιγαν, το κράτημα του έγινε πιο σκληρό και τα μάτια μου ίσα μου τον έβλεπαν μέσα στο σκοτάδι.
" Με πονάς. " είπα μέσα από τα δόντια μου. Το χέρι μου είχε μουδιασει ελαφρώς. Θεέ μου αν δεν με αφήσει θα φωνάξω το νιώθω.
" Άσε με ρε, με πονάς σου ειπα" ξανά είπα με σιγανή φωνή αυτή την φορά.
" Τι θα κερδισω αν σε αφησω; " είπα με ειρωνεία. Θα τον σκοτωσω. Δεν ξέρω ούτε καν το όνομα του...τι θα πω να γράψουν στην ταφοπλακα κρίμα ειναι..
Τραβάω με δύναμη το χέρι μου και το τρίβω λίγο μέχρι να με περάσει πόνος.
" Βαγγελης χάρηκα " είπε και μου έδωσε ήρεμα το χέρι του. Τι έπαθε ξαφνικα; Πάει καλα; Πόσο εύκολα αλλάζει διαθεση;
"Εε, Νίκη δεν θα μπορούσα να πω το ιδιο" του είπα και έκανε να ξαφνιάζεται.
" Κοίτα, ξέρω μπορεί να σου φέρθηκα κάπως Νίκη αλλά με το πέφτεις συνεχώς πάνω μου δεν βοηθάει " είπε με μια φωνή σχεδόν δίπλα από το αφτί μου. Ποτέ ήρθε τόσο κοντά μου ειπαμε; Αν ήμουν καλά δεν θα τον άφηνα ούτε να με πλησιάσει στα 100 μέτρα.
" Μυρίζεις αλκοόλ " είπα ενώ προσπαθούσα να τον κάνω να φύγει από πάνω μου.
" Και; Σε μπαρ δεν ειμαστε; ". Αηδιασα ήδη χωρίς λόγο,θελω να φύγω από δω. Γαμω Φαιη στο ειπα ότι δεν ήθελα να έρθω και τώρα κοίτα τι γίνεται.
" Βαγγελη πρέπει να φυγω τα λεμε" είπα γρήγορα ενώ μπήκα μέσα στο αμάξι. Χωρίς να χάσω χρόνο έβαλα μπρος και ξεκίνησα για το σπίτι.
[...]
Το κεφάλι μου πονάει πολύ, τι στο διαόλο ήπιαμε χθες; Σηκώνομαι με δυσκολία από το κρεβάτι κατευθυνομενη προς την κουζίνα. Εκεί βλέπω την ηλιθια καθισμένη σε μια καρέκλα.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...