- Πάρτ 20 -

4.7K 285 2
                                    

Μόλις έφτασα στο σπίτι ο Βαγγελης με περίμενε στον καναπέ, φαινόταν κουρασμένος και αρκετά νευριασμενος.

Γκρέιτ, όχι τέλεια.

" Βαγγελη γύρισα. " του είπα και έκατσα δίπλα του.

" Και γω τι θες να κανω; Να ανοίξω σαμπανια; ή μήπως να στρώσω το κόκκινο χαλί; " είπε φωναζοντας. Οκει αυτός δεν ήταν ο Βαγγέλης που ήξερα,  πρώτη φορά φώναζε έτσι. Βέβαια μου το έκανε ακόμη πιο εύκολο αλλα δεν ήθελα να μαλωσουμε τόσο.

" Τι έπαθες τωρα; Μπορείς να ηρεμησεις; " του είπα πιάνοντας τα χέρια του. Με κοιταξε ερωτιματικα και απομάκρυνε τα χέρια του από τα δικά μου ενώ ανέβηκε στον επάνω όροφο.

Λίγο αργότερα κατέβηκε με ένα σάκο και θεέ μου αυτος ήταν ο δικός μου σάκος.

" Χωρίζουμε Νίκη, φύγε " είπε και με έπιασε αδιάβαστη. Τι ειπε;

" Τι; Τι έπαθες τωρα; " του είπα προσπαθώντας να ελαφρυνω την κατάσταση.

" ΤΑ ΞΈΡΩ ΌΛΑ ΑΥΤΟ ΈΓΙΝΕ. ΜΕ ΑΠΑΤΟΎΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΞΆΔΕΡΦΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΞΆΔΕΡΦΟ ΣΟΥ ΑΛΛΆ ΠΡΏΗΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΆ ΤΏΡΑ ΝΥΝ ΣΟΥ. ΈΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΜΙΛΆ ΝΊΚΗ. ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΙΛΆΣ; ΣΟΥ ΈΦΑΓΑΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ; " είπε ενώ με κρατούσε σφυχτα από τον λαιμο. Με το ζόρι έπαιρνα ανάσα, τα μάτια μου είχαν δακρυσει και ο λαιμός που έκαιγε.

Μα καλά από που τα έμαθε ολα; Ποιος ηλιθιος του τα πε να τον θάψω.

" Βαγγελη με πονάς άσε με " του είπα με δυσκολια. Όταν κατάλαβα ότι δεν καταλάβαινε τον κλωτσισα ενώ εκείνος διπλωθηκε στα δύο.

" Αα! Θα σε σκοτώσω Νίκη. Το ορκιζομαι θα σε βρω και μα τον Θεό θα πας από τα χέρια μου " είπε ενώ εγώ αστραπιαία πήρα τον σάκο και έφυγα τρέχοντας για το σπίτι του Στέφανου.

[...]

Χτυπουσα σαν μανιακή την πόρτα όταν μου άνοιξε μπήκα μέσα και έπεσα γρήγορα στα γόνατα. Άρχισα να κλαιω, δεν το ήθελα απλά το έκανα μπας και ηρεμουσα. Ο Στέφανος τρομαγμένος ήρθε δίπλα μου και τράβηξε κατευθείαν στην αγκαλιά του, δεν είχα ξανακάνει μπροστά του και νομίζω ότι τον τρόμαξα αρκετά. Όταν ηρέμησα σηκώθηκα ορθια και τον κοίταξα.

" Μωρό μου τι έγινε ποιος σε πείραξε να τον σαπισω στο ξυλο; " είπε με θυμό ενώ κρατούσε τα χέρια μου.

" Τα ήξερε όλα. Όλα! Στέφανε με απείλησε...με κράτησε τόσο σφυχτα που κόντεψε να με πνίξει " είπα ψυχρά ενώ ετρεμα.

" Ηρέμησε, ηρέμησε γαμωτο τώρα είσαι μαζί μου. Δεν πρόκειται να σε πειράξει κανένας, όσο είσαι μαζί μου εισαι ασφαλής. " είπε και με φιλησε ελάχιστα.

'Teach me baby'Where stories live. Discover now