- Πάρτ 25 -

4.8K 259 7
                                    

" Σε θέλω Νίκη "  είπε και ανέβηκε από πάνω μου ενώ με φιλούσε επιθετικά στο λαιμό.

" Γιώργο τι κανεις; Σε παρακαλώ άσε με. Γιώργο σου μιλάω.  Δεν νιώθω έτοιμη. Σε παρακαλώ " είπα με λυγμούς ενώ δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου.

[...]

"  ΤΟΥ ΈΚΑΤΣΕΣ ΝΊΚΗ; ΜΙΛΆ ΓΑΜΩΤΟ. ΣΕ ΠΗΔΗΞΕ; " μου φωναξε επιθετικά ενώ τα χέρια του πιεζαν με δύναμη τον λαιμό μου, τα δάκρυα μου έτρεχαν σαν ποτάμι από τα μάτια μου, με πίεζε τόσο πολύ που νόμιζα ότι όντως θα με πνίξει και ότι δεν το κάνει για να με τρομάξει

Γιώργο πονάω σε εκλιπαρώ δεν έκανα τίποτα μαζί του, τίποτα μωρό μου μόνο εσένα θέλω αλήθεια " του είπα μπας και τον πείσω. Θεέ μου αλλιώς θα με πνίξει το ορκιζομαι. Αρχίζει και χαλαρώνει την λαβή του ενω αρχίζει να χτυπάει με δύναμη τον τοίχο δίπλα ακριβώς από το κεφαλι μου.

[...]

Άρχιζα να φωνάζω, τα μάτια μου εσταζαν δάκρυα και ένιωθα πως ήθελα να ξερασω.

"   Νίκη ξυπνά, ξύπνα μωρό μου όνειρο είναι " άκουγα κάποιον να φωνάζει και να με ταρακουνάει.

Πεταχτηκα από το κρεβάτι σε χρόνο μηδέν, δεν ένιωθα το κεφάλι μου, τα πόδια μου και τα χέρια μου ειχαν μουδιασει, ο λαιμός μου εκαιγε ενώ παράλληλα ιδρώτας κυλούσε από το μέτωπο μου. Κοίταξα τον Στέφανο με πληγωμένο βλέμμα και άρχισα να κλαιω τόσο πολύ, λες και έχασα κάποιον άνθρωπο από την ζωή. Με πήρε στην αγκαλιά του και λίγη ώρα αργότερα ηρέμησα κάπως.

" Μωρό μου τι επαθες; Γιατί τόσο πολύ; Θες να μιλήσουμε; " μου λέει αργά και ήρεμα μα κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου. Ο τελευταίος άνθρωπος που θέλω να μιλήσω για αυτό το θέμα είναι ο Στέφανος αλήθεια.

Σηκώνομαι  αργά για να μην τον ξυπνησω  εδώ και 5' ξανά κοιμήθηκε, πάω στο μπάνιο και ανοίγω το νερό της βρύσης μετά από όλα όσο έγιναν είναι το μόνο που θα με ηρεμήσει πραγματικά,  ρυθμίζω το νερο στο ζεστό και μόλις γεμίσει όλη η μπανιέρα μπαίνω μέσα και αφού ρίξω αφρόλουτρο ώστε να δημιουργηθεί αφρός κλείνω τα μάτια μου.

'Teach me baby'Where stories live. Discover now