Μετά από όλο το τζερτζελε στο σπίτι της Φαιης εγώ με τον Στέφανο γυρίσαμε σπίτι. Ήμουν αρκετά κουρασμένη, έκανα ένα μπάνιο στα γρήγορα και επεσα με δυσκολία στο κρεβάτι. Την ώρα που έκλεισα τα μάτια μου ο μίστερ εξυπνακιας αποφάσισε να μιλήσει.
" Μωρό μου; " είπε αλλά ούτε το στόμα μου δεν μπορούσα να ανοίξω από την κούραση.
" Γυναίκα της ζωής μου; " συνέχισε.
Γύρισα προς την μεριά του ενώ σηκώθηκα και καθησυχάζει οκλαδον στο κρεβάτι.
" Τι θέλεις Στέφανε; Δεν βλέπεις ότι νυσταζω; "
" Θέλω να συζητήσουμε κάτι " μου είπε και με τράβηξε στην αγκαλιά του. Βολευτηκα καλύτερα και του έκανα νόημα να συνεχίσει.
" Νίκη. Θέλω να σε ρωτήσω κάτι και περιμένω μια καλή απάντηση, ειλικρινά να μου απαντήσεις ναι; " μου είπε και στην αρχή τρόμαξα. Η ώρα είναι 2 σχεδόν και αντί να κοιμάται όπως κάνει πάντα έχει όρεξη για κουβέντα.
Του εγνεψα θετικά και γυρίσω να τον κοιτάξω. Στραβό κατάπιε και με κοίταξε στα μάτια.
" Νίκη, να ξέρεις, εγώ θέλω κάτι δικό μας...εννοώ να δημιουργησουμε κάτι. " είχα μείνει. Τι μου έλεγε τώρα ;
" Στέφανε τι θες να πεις; " ρώτησα και το μόνο που εκανε είναι να με πλησιάσει και αλλο, ακόμα λίγο και τα μέτωπα μας ενώθηκαν.
" Νίκη, θες να προσπαθησουμε να κάνουμε ένα μωρό; Ένα μπεμπέ...ένα Στέφανο junior" είπε και το χαμόγελο μου έκανε την εμφάνιση του.
" Τι; Αλήθεια το λες; " είπα και μου απάντησε θετικά.
Εννοείται πως ήθελα ενα παιδί και ειδικά δικό του, να τρέχει μέσα στο σπίτι και να κάνει σκανταλιες, να το ντύνω ίδιο με τον Στέφανο και να έχουμε την καλύτερη οικογένεια. Την δική μας οικογένεια, να αποκτήσει και ο Μάριος ένα αδερφάκι, αυτό που ζητάει τόσο καιρό. Γιατί η ευχή για τα γενέθλια του ήταν αυτή. Ο μπαμπάς και η μαμά να μου κάνουν ένα αδερφάκι.
- Το επόμενο πρωί -
Ξύπνησα από ένα θόρυβο στο σαλόνι. Μα καλά ποιος κάνει τόση φασαρια;
Σηκώνομαι βαριεστημενα από το κρεβάτι και αφού παρατήρησα πως ο Στέφανος δεν είναι δίπλα μου, φόρεσα την ρόμπα μου και κατέβηκα αργά αργά τις σκάλες.Το θέαμα που αντίκρισα νομίζω με άφησε άφωνη.
Ο Στέφανος με τον Μάριο είχαν κάνει το σπίτι χάλια, μπογιές, πινέλα, χαρτιά, μπλοκ, επιτραπέζια και όπλα από διάφορα παιχνίδια ήταν διασκορπισμενα στο πάτωμα.
YOU ARE READING
'Teach me baby'
Teen FictionΤο ότι είναι αυστηρός και ηλιθιος δεν πάει να πει ότι θα μου ρίξει την ψυχολογία. Όταν είπαν για καινούργιο προπονητή δεν τον περίμενα έτσι. Ψηλό, με μεγάλες πλάτες, μελαχρινό με πράσινα μάτια καί πάνω απ όλα νέο...22 χρονών είναι το παλικάρι...οχι...