three

11K 972 312
                                    

Taehyung günlerdir eve korkuyla giriyordu.Yaşadığı son durumlar onu biraz korkutmuştu.Fakat en azından kendi yaşlarında biri olduğu içinde seviniyordu.Kapıyı açacağı sırada kapı direkmen açılmış karşısındaki genç ona gülümsemişti.

''Bugün geç geldin.'' diye çıkışmıştı.Samimi biriydi fakat Taehyung ne zaman bu kadar yakın olduklarını bile bilmiyordu.

''Birkaç işim çıktı.'' dediğinde içeriye girdi.Jungkook koşarak kollarını Taehyung'un bedenine sardığında irkildi.

''Yoongi sarılmayı çok severdi.''

Taehyung belindeki kolları ittiğinde bıkkınlıkla nefes verdi.

''Yoongi sadece senin sarılmanı seviyor.'

Jungkook üzüntüyle koltuğa yattığında Taehyung yemek için bir şeyler hazırlamaya başladı.Onu kırdığını biliyordu.Fakat bir şeyler için çabalamayı uzun zaman önce bırakmıştı.Yoongi onun sevgisine karşılık vermediği zaman bütün her şeyi umursamaz olmuştu.

''Yiyecek misin?''

Jungkook başını kaldırdığında sevinçle Taehyung'a baktı.Koşarak oturduğu masaya gittiğinde kendine sandalye çekti.

''Leziz görünüyorlar.''

''Yoongi böyle yapamıyordu.''

Taehyung Jungkook'un önündeki tabağı kendine çektiğinde gülümsedi.

''Bir daha bana eski sahibin hakkında konuşursan''

''Çok uzun bir süre yemek yiyemezsin.''

Jungkook telaşla iki elini salladığında tabağı önüne çekti.

''Asla!''

''Yeni sahibim Taehyung'un yemeklerine bayılıyorum!''

Taehyung sırıttığında yemeğinden birkaç lokma aldı.Daha sonra aklına gelen soru ile Jungkook'a baktı.

''Yoongi'yi özlüyor musun?''

Jungkook elindeki çubuğu masaya bıraktığında duygusuzca Taehyung'a baktı.

''Onun hakkında konuşmamam için beni uyarmadın mı?''

Söylediğinde haklıydı ama bunu iliklerine kadar merak ediyordu.

''Şimdilik izin veriyorum desem?''

Karşısındaki genç çocuk bir süre durduğunda gözlerinin dolduğunu gördü.

''Eğer cidden merak ediyorsan.''

''Evet.''

-

hello

hello

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin