ten

7.1K 625 352
                                    

-Taehyung-

Etrafıma bakındığımda Jungkook'u görmem ile gülümsemiştim.Bana bakmasıyla gülüşümü yüzümden silmiş ciddi bir ifade takınmıştım.Neden bilmiyordum ama yaptığı o olaydan sonra yüzüne zar zor bakabiliyordum.Oysa öpen taraf ben olmama rağmen.

''Kahvaltını yaptın mı?''dediğinde hafif öksürdükten sonra dış kapıya yönelip hırkayı bedenime geçirdim.

''Yoongi ile buluşacağım,onunla beraber bir şeyler atıştırırım.''

Yüzündeki o heyecan kaybolduğunda kafasını sallamakla yetinmiş koltuğa oturup televizyondan bir şeyler izlemeye başlamıştı.Pek de önemsemeyerek evden dışarı çıktığımda Yoongi'nin attığı konuma doğru gitmeye başladım.Neden beni çağırdığı hakkında küçük bir fikrim dahi yoktu.Ve nedense eskisi kadar heyecanlı hissetmiyordum.

Birkaç yürüyüşten sonra Yoongi'nin bedenini gördüğümde gülümseyip bir arabanın camından saçlarımı düzeltmeye çalıştım.İstediğim şekli verdiğimde omzuna elimi koymamla irkilmiş bana bakmıştı.

''Taehyung''

Alt dudağını dişlediğinde bir sorun olduğunu anlamıştım.Ne zaman sıkıntılı hissetse bunu yapardı.Ellerinden tuttuğumda yüzüme gülümseme yerleştirdim.

''Sorun ne Yoongi?''

Gözleri tuttuğum ellerindeyken bakışlarını benimle buluşturdu.

''Jungkook''

Yine her zamanki gibi konumuz Jungkook'tu.Tuttuğum elleri bıraktığımda alayla sırıtıp derin nefes verdim.

''Jungkook tehlikeli Taehyung.''

Duyduklarım karşısında yüzümdeki gülümseme silinirken ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.

''Nasıl?''

Yutkunduğunda gözlerini kapattı.

''O ilerleyen zamanlarda kötü birine dönüşebilir Taehyung.''

Gözlerim gittikçe büyürken Yoongi'yi duvara itmiş omuzlarından kavrayıp vurmamak için direnmiştim.

''Ne demek istiyorsun piç!''

''Onu öyleyse bana neden verdin!''

Yoongi sırtının acısıyla inlediğinde dolmuş gözlerime baktı.

''Ölmek istemedim Taehyung.''

Gözümden akan yaşlar görüntümü bulanıklaştırırken ellerim yavaş yavaş omuzlarından iniyordu.

''Ve beni kurban ettin öyle değil mi?''diye bağırdığımda elleri ile ağzımı kapamaya çalıştı.

''Özür dilerim Taehyung.''

''Bu yüzden Jungkook'u geri vermeni istiyorum,onu öldürmem lazım.''

Ağzımdaki ellerini çektiğinde yüzüne uzunca bir süre baktım.Jungkook'u öldürecek miydi?Bu çok saçmaydı.

''Saçmalıyorsun''dedim gittikçe kısılan sesimle,kafasını olumsuz anlamda salladığında duvara sürtünmekten kanamış olan elini montuna sildi.

''Hayır.''

''Jungkook sana aşık olursa ona acı çektirdiğin her an kötü birine dönüşecek Taehyung.''

''O acı çektikçe sana da acı çektirecek.''

Yoongi'nin dedikleri ile aklıma gelen dünkü olaylar ile öylece donup kalmıştım.Yüzünü benim ile yakınlaştırdığında fısıldadı.

''Umarım sana aşık olmamıştır Taehyung.''














doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin