Taehyung;
Gözlerimi yeni bir sabaha açtığımda beni gülümseyerek izleyen Jungkook'a baktım.Uzun zamandır belkide ilk defa bu kadar huzurla uyandığımı hissediyordum.Gülümsemesine karşılık verirken parmakları yüzümde geziyor dudakları ise yüzümün her ayrıntısında keşife çıkıyordu.
''Günaydın'' yumuşak sesiyle söylediğinde yüzümde hissettiğim sıcak nefesiyle kollarının arasına daha çok sokuldum.Ne ara böyle olmuştuk bilmiyordum ama eğer bu bir rüyaysa hiç uyanmak istemiyordum.Kolları belimi daha sıkı sararken saçıma öpücük kondurduktan sonra kıkırdamasını duydum.
''Hala uyumak mı istiyorsun?''
Kafamı olumlu anda salladığımda tekrardan konuşmuştu.
''O zaman buradan bir saniye dahi olsa ayrılmayacağım,çünkü az önce çok güzel bir manzara izliyordum.''
Bu sefer gülümseyen taraf ben olduğumda boynunda olan yüzümü onun yüzü ile buluşturmuştum.Uzun bir süre yüzünü incelediğimde kırmızılaşmış dudaklarına hafif bir öpücük kondurdum.
''Çok güzelsin.''
Jungkook açıkta kalan omzuma uzun bir öpücük kondurduğunda vücudum baştan aşağı titremişti.
''Kendini benim gözümden görseydin,kimin daha güzel olduğunu sana kanıtlardım hm?'
Yatakta doğrulduğumda üstümdeki örtüyü ittim.
''Yinede seni seçerdim.''demem ile birlikte hala Yoongi'nin evinde ve odasında olduğumuzu fark ettim.Dünden kalan beyaz gömleğimi tekrardan üstüme geçirirken bir yandan da beni göz ucuyla izleyen Jungkook'a bakıp gülümsedim.
''Yoongi'nin kıyafetlerinden giymek ister misin?''
Jungkook yataktan kalkmasıyla birlikte yanıma gelmiş kollarını belime sarıp çenesini omzuma sabitlemişti.
''Senin kıyafetlerini giymeyi daha çok seviyorum.''
Bedenimi ona çevirdiğimde gülümsedim.
''Neden?''
''Çünkü''dedi ve burnumun üstüne hafif bir öpücük kondurdu.
''Kıyafetlerin'' bu sefer boynuma kısa bir öpücük kondurdu.Dudaklarıma doğru yanaşırken hafif gülümsedi.
''Sen kokuyor.''
Öpüşüne karşılık verirken odanın kapısına vurulmasıyla birbirimizden ayrılmış gelen Yoongi'ye bakmıştık.Jungkook üstüne dolaptan çıkardığı bir tişörtü acele giyerken ben ise odayı süzüyordum.
''Bakıyorum da birbirinizle şimdiden iyi anlaşmaya başlamışsınız.''Yoongi'nin dediği cümlelerle Jungkook'a bakıp hafif sırıttım.Oda aynısını bana yaptığında Yoongi öksürmüş ortamımızı bozmuştu.
''Sen iyi misin Taehyung?''
''İyiyim.''dememle birlikte derin nefes vermiş göz ucundan Jungkook'a bakmıştı.
''Peki ya sen?''
Jungkook utangaç tavrıyla iyi olduğunu belirttiğinde gülümsedim.
''O artık kötü biri değil Yoongi.''
Yoongi tekrardan sigarasını yaktığında dumanını içine çektikten sonra odayı süzdü.
''Olsaydı yerlerde cam kırıkları olurdu değil mi?.''
Önceki anılar aklıma gelirken yutkundum.Jungkook bana bakıyor dudağını dişliyordu.Sinirli miydi?Yoksa yaptığı hatalar yüzünden kendini kızgın mıydı bilmiyordum.Fakat isteyerek yapmadığını da biliyordum.Ortamı geçiştirmek için gülümsedim.
''Neyse yemek yiyelim mi?''
Yoongi kabul edip önden gittiğinde Jungkook'a bakmıştım.Yanına gitmemle birlikte ellerinden tutup bana bakmasını sağlamıştım.
''Sorun değil Jungkook.''
''Önceden ne kadar acıtsan da şimdi hepsini teker teker dokunuşlarınla iyileştiriyorsun.''
Avuç içlerime baktığında sinirle soludu.
''O anılar aklına geldiğinde tırnaklarını avuç içlerine geçirip kanatıyorsun Taehyung.''
İçimden hafif bir küfür savurduğum da ne zaman fark ettiğini bile bilmiyordum.Avuç içlerime öpücükler kondurduğunda sinirden dolan gözlerine baktım.
''Sen ne kadar beni affetsen de ben kendimi affedemiyorum Taehyung.''
''Gece uyurken korkudan sıçradın''
''Hepsi benim suçum.''
''Ölmek isti-''sözünü tamamlamadan dudağını öpmüş geri çekilmiştim.
''Duymak istemiyorum.''
''Hem,beni kendine aşık ettirdikten sonra böylece bırakamazsın.''
Tam bir şey diyeceği sırada Yoongi'nin bağrış seslerini duymamla birlikte Jungkook'un kolundan tutup aşağı mutfağa sürüklemiştim.
''Balayında mısınız?,Yemekleri servis etmemi ister misiniz?''
Bu dediğine karşılık gülümsediğim de daha hazırlanmamış sofraya baktım.
''Pek servis edilecek yemekleriniz var gibi görünmüyor.''alayla konuştuğumda Yoongi gülümsemiş yanıma gelmişti.
''Öyleyse siz yapın,bütün gün boyunca dışarı attınız beni.''
Jungkook kahkaha patlattığında bütün bakışlar ona döndü.
''Taehyung'dan biraz uzak durur musun? Çok yakınsın da'' Jungkook'un bu dediğine karşılık gülümsediğim de Yoongi gözlerini devirmiş yemek yapmaya koyulmuştu.
''Sizin bu aşkınız can sıkıcı olmaya başladı.''
''Hem ben neden dün evden çıktım ki?''
''Sizin eviniz yok muydu?''
''Hay ben bunun!bu nasıl yapılıyordu?''
Yoongi kendi kendine konuşurken Jungkook gizlice bana sarılıyor arada yüzüme öpücüklerini konduruyordu.