twenty three

3.5K 299 106
                                    

Jimin ile son dersten çıktığımda ciğerlerime derin bir nefes çektim.Yorucu bir gündü,ve bütün gün boyunca kafamı kitaplardan kaldıramamıştım.Jimin'e baktığımda benden daha iyi gözüküyordu, ''Sen yorulmadın mı?'' yönelttiğim soru karşısında hemen cevap vermişti.''Ben yorulmam.'' daha sonra dediği cümleleri idrak ettiğinde affallamıştı,''Yani pek yorulacak insan değilimdir.''gülümsedim.Neden hala bizden gizliyordu anlamıyordum.

''Jungkook'da pek yorulmuyor.''gülümsedi ve bir süre durdu.Onun bebek olduğunu bildiğinden emindim.Ona bana söylemesi için güven vermek istiyordum.Daha sonra aramıza giren Chin ile konuşmamız bölünmüştü.

''Taehyung senin matematik dersin iyi.'' gergince yerinde kıpırdandığında konuşmasının devamını getirdi,''Bana matematik çalıştırır mısın?'' gülümsedim ve tuttuğum kitapları diğer koluma aldım.

''Tabii ki.'' açıkçası birinin yıllar sonra benden özel ders istemesi beni mutlu etmişti.Yavaş yavaş arkadaşlarım oluyordu.Jimin kaşlarını hayır anlamında sallarken anlamamış bakışlar yöneltmiştim.Neden istemiyordu ki? Chin derin nefes verdiğinde ellerimden tuttu ve olduğu yerde sevinç çığlıkları atmaya başladı.''Çok teşekkür ederim Taehyung.'' önemli olmadığını belirttiğimde numaramı almıştı.

''Öyleyse ne zaman başlayacağımızı sana mesaj atacağım.''onayladığım da yanımızdan uzaklaşmıştı.Jimin yanıma geldiğinde yavaşça koluma vurmaya başladı.''Aptal Jungkook ne kadar kıskanç haberin yok mu!'' dediği cümlelerle aklıma Jungkook geldiğinde kendime kısa bir sürede olsa saydırmıştım. Nasıl unuturdum! 

''Ne yapacağım ben !'' olduğum yerde tepinmeye başladığımda Jimin beni durdurmuş omuzlarımdan tutup kendisine bakmamı sağlamıştı,''Tek yolu var Taehyung.''gözlerimi pür dikkat açmış onu dinliyordum ''İptal Et'' duyduklarım ile hayal kırıklığına uğrarken gözlerimi devirmiştim.Bunu ben de düşünmüştüm,fakat nasıl rededeceğimi bilmiyordum.

''Aklıma hiç gelmemişti.''dedim alaycı bir tonda,eğer Jungkook öğrenirse eskisi gibi olacağından korkuyordum.Onu kaybetmek istemiyordum.

''Bence Jungkook'a her şeyi anlat.''ortama kahkaha attığımda herkes bana bakmıştı,onlardan kısa çaplı bir özür dilediğim de Jimin'e döndüm.

''Yaşamak için çok gencim.''

''Evet,evet öylesin.''dedi ve yüzünde sırıtma oluştu.''Bu yüzden bana ders çalıştıracağını söyle.''gözlerim ışıldadığında fikrini kabul etmiştim.

-

Eve geldiğimde çantamı fırlatır fırlatmaz Jungkook'a sıkıca sarılmıştım.Sarılmama karşılık verdiğinde gülümsemiş saçıma ufak bir öpücük kondurmuştu,''Ne o çok mu özledin beni?''bedenimi ondan ayırdığımda yüzüne baktım ve gülümsedim,''Hemde çok''dedim kelimelerimi uzatarak,ayrıldığımız andan beri özlemeye başlıyordum zaten.

''Öyleyse bu gece sana daha sıkı sarılacağım.'' sunduğu teklife gülümserken boynuna ufak bir öpücük kondurdum,''Bu gece en huzurlu uykumu alacağım sanırım.''dedim yüzünün her bir ayrıntısına öpücüklerimi bahşederek,daha sonra cebimde titreşen telefonumu elime aldığımda ekranda gördüğüm yazıyla tedirginleşmiştim.Jungkook bunu anladığında kaşlarını çatmış bana bakmıştı,''Kim o?''birkaç bahane uydurduğum da ondan uzaklamış çok beklemeden Chin'nin mesajına cevap yazmıştım.

chin: teahyung yarın akşam benim evimde uygun mu?

taehyung;

anlaştık.

-

Jungkook'a baktığımda duygusuzca televizyon izliyordu,ona böyle yapmak      istemiyordum.Vücudumu saran üzüntüyle yanına gittiğimde dizlerine yattım,elleri saçlarımda dolaşırken gözlerimi kapattım.Sadece susuyordu hiçbir şey demiyordu,''Bir şey sormayacak mısın?''dedim güçlükle çıkan sesimle merak ettiğini biliyordum,''Anlatmak isteseydin anlatırdın Taehyung.''gözlerimi açtığımda yüzüne baktım.Az önce gülen suratının yerine belirgin olmayan bir duyguya bölünmüştü.

''Üzgünüm.''gülümsedi ve dudağıma öpücük kondurdu,''Üzgün olman isteyeceğim en son şey biliyorsun.''gülümsemesine karşılık verdiğimde dizlerinden kalkmış yanına oturmuştum.

''Uyuyalım mı?'' gülümsedi ve ellerimden tutup odamıza götürdü.

''Uyuyalım Taehyung.''




zuahhahaha

aslfidskfdlhgfhg

sdşgdslkgöifdşhköfdgy








doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin