eight

8K 756 85
                                    

Jungkook;

Gecenin bir köründe kapı açılma sesi duyduğumda yataktan bir hışım kalkıp aşağı dış kapıya gitmiştim.Taehyung günlerdir eve geç geliyordu.Üstüne birde alkol kokuyordu.Beni görmesiyle gülümsemiş ayakta zor tuttuğu bedeniyle yanıma gelmişti.Muhtemelen ne yaptığını bile bilmiyordu.Kolumdan tutmasıyla peşinden sürükleyip odasına getirmişti.

Kolumu bırakmasıyla üstündeki tişörtü çıkarmış saçlarını savurmuştu.Etrafa kıkırtısını bıraktığında anlamsız bakışlar ile onu izliyordum.

''Beni sevmiyorsun öyle değil mi?''

''Yoongi'nin düşündüğünü düşünüyorsun.''

''Aptal ve zavallı.'' demesiyle çıkardığı tişörtü koltuğa fırlatıp yatakta oturdu.Onun hakkında öyle düşünmüyordum aksine dünyanın en güzel insanı olarak bile tanımlaya bilirdim.Dolabından aldığım rastgele tişörtle ona doğru fırlattım.Çok zaman geçmeden üstüne geçirdiğinde bedenini yumuşak yatakla buluşturdu.

Çıkacağım zaman sesiyle durdum.Bedenimi ondan tarafı çevirdiğimde yanına gelmemi işaret etmesiyle yanında yerimi almıştım.Kıkırdadığında elimi tuttu.

''Ne o Yoongi sana dokunmuyor muydu?''

Sorusunu cevapsız bıraktığımda elleri belime doğru yol almıştı.Soğuk terler döküyordum.Daha sonra hiç beklemediğim bir şey yapıp yüzüme uzunca bir süre baktı.

''Önceleri sana kötü davrandığım için üzgünüm.''

Boynumda hissettiğim sıcak nefesle olduğum yere sabitlenmiştim.Zar zor nefes alabiliyordum.

''Ö-nemli değil.''

Gülümseyip kafasını göğsüme yasladığında orada uyuya kaldı.Yüzlerimizi yakınlaştırdığımda parmaklarımı teninde gezdirmeye başladım.

''Yoongi'nin bana dokunmasına izin vermiyordum.''

''Peki bunu sende neden uygulayamıyorum?''


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin