twenty one

4.4K 369 138
                                    

Yoongi gözlerimin içine baktığında gülümsemeye çalıştı.Bir şeyler olduğunu anlamıştım ama çözememiştim.Ben de Jungkook'a baktığımda bir şeyleri anlamış gibi bir hali vardı.Jimin sessizliği bozduğunda bütün bakışlar ona döndü.

''Taehyung ben gelmesem olur mu?''yeni keşfettiğim ses tonunda söylediğinde kaşlarımı çatmıştım.Az önce gelmeyi kabul etmişti.Bir anda ne değişmişti.''Sorun ne Jimin?''yönelttiğim soru karşısında bir süre durdu.

''Daha sonra hatırladım yapacak işlerim var.''

demesiyle Yoongi ortama kahkaha patlattığında şaşırmıştım.''Taehyung arkadaşın her zaman böyle kaçar mı?'' dediğinde Jimin sinirlenmiş ona laf yetiştirmeye çalışmıştı.Ben ve Jungkook sadece onları izliyorduk.

''Kim!ben mi kaçıyorum?'' diye çıkıştığında Jimin,Yoongi gülümsemiş ''evet sen''diyerek karşılık vermişti.

''Taehyung nereye gidiyorsanız bende geliyorum!'' Jimin bağırarak söylediğinde gülümsemiştim.Komik duruyorlardı.Jungkook kolumdan tutup beni yanına çektiğinde kulağıma eğilip fısıldadı.

''Bu Yoongi'nin bebeği kesin.''

Kahkaha attığımda herkes bana bakmış ne olduğunu sormuştu.Jimin ve Yoongi'ye karşı bir şeyler geçiştirdiğim de bu sefer fısıldayan taraf ben oldum.

''Sende de az göz yok.''

''Hemen nasıl anladın?''dediğim cümlelerle dudağı yukarı doğru kıvrıldığında bana baktı.

''Bunları daha sonra konuşsak bize korkunç bakıyorlar.''demesiyle birlikte ikisine baktığımda onları çoktan unutmuştum bile.Ellerimi heyecanlı bir şekilde çırptığımda herkesin odağı olmuştum.

''Birlikte lunaparka gidelim!''dememle birlikte Yoongi oflamaya başlamıştı.Zaten hiçbir şeyi de beğenmiyordu.

''Biz çocuk muyuz?''dediğinde Jungkook lafa atılmıştı.''Sen yaşlıysan bilemem  biz hala çocuğuz.''bana bakarak söylediğinde gülümsemiştim.Bazen bana ayak uydurması hoşuma gidiyordu.Jimin kahkaha attığında konuşmaya atıldı.

''Haklı.''

Yoongi sinirlenmiş olacak ki derin nefes alıp sakinleşmeyi bekledi.''Ben yaşlı değilim,hem lunaparkı severim.'' dönüşünü yaparken hepimiz gülmemek için zor durmuştuk.

-

Gelmemizle birlikte büyük alanı süzerken buranın ne kadar büyüleyici olduğunu yeni fark ediyordum.Pek fazla gelmeye şans bulamamıştım.Elimde hissettiğim Jungkook'un eliyle ilk baş irkilmiş daha sonra gülümseyip ona bakmıştım.

''Sana bakıyorlar Taehyung,katil olmamak için bu ellerine ihtiyacım var.''

''Bana neden baksınlar ki?''sorduğum soru karşısında şaşkınca bana bakarken gülümsedi ve ellerini yanağıma koyup okşadı.

''Çok güzel olduğun için?''demesiyle birlikte gülümsemem gittikçe daha çok artarken Yoongi'nin cümleleriyle birlikte yok olmuştu.

''Kusacağım galiba.''

Jimin Yoongi'ye bakarak konuştuğunda bir şeyler öğrenmeye çalışır gibiydi.

''Niye senin sevgilin yok mu?''demesiyle Yoongi'nin daha önce görmediğim gülüşü yüzünde belirdiğinde alaycı bir tonda konuştu.

''Var tabii.''demesiyle birlikte şaşırdığım da Jungkook gözlerini devirmiş konuşmaya katılmıştı.

''Kesin yatağından bahsediyor.''

''Bir dakika sen nereden biliyorsun!Yoksa ona yavşıyor musun?'' dediğinde Yoongi,Jimin gülümsemişti.Az önceki gerginliğinden eseri yoktu.

''Ne?Bir yatakla mı aldatılıyorum!''

''Hayır Taehyung.Senin büyün altındayken canlı/cansız neye bakabilirim?''

İçimde sevinç çığlıkları koparken sakin kalmaya çalışıyordum.Jimin yanıma geldiğinde gülümsemiş elini omzuma koymuştu.Jungkook sinirli bakışlarını yollarken ortaya bir fikir sunmuştu.

''Bence herkes çift halinde gezsin nasıl olur?''

Yoongi ortama atıldığında iğrenç esprisine yüzümüzü buruşturmuştuk.

''Yatağım yanımda değil.''

''Jimin yatağın olabilir!'' heyecanlı bir şekilde söylediğimde Jimin ve Yoongi bana bakmıştı.

''İşte Taehyung'dan beklenildiği gibi zeki bir cevap.''Jungkook yanağıma hafif bir öpücük kondurup söylediğinde elimden tutup bulunduğumuz alandan uzaklaştırmaya başlamıştı.Jimin ve Yoongi arkamızdan bağırmasına rağmen onları takmıyor kendi kafasına göre davranıyordu.

Bir yerde durduğumuzda Jungkook'a baktım.''İyi mi yaptık?''gözlerini gözlerim ile birleştirdiğinde gülümsedi.

''Tabii ki Taehyung,Yoongi'nin artık bir yatak sevgilisi değilde bir bebek sevgilisi olacak.''

Gülümsediğim de ona biraz daha yaklaştım.Sıcak nefesi yüzümü yalayıp geçerken mayışıyordum.

''Tıpkı bizim gibi.''

Gülümsedi ve tekrar etti.

''Tıpkı bizim gibi.''


hello dsaşikgdfşgkfdgds

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hello dsaşikgdfşgkfdgds

okul açılıyor en acısız ölüm taktiği;


SDGRFTDJGFJMKGFHFDJHGTKHGGF


























doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin