Taehyung adımlarını Yoongi'nin evine attığında uzun zamandır buraya gelmediğini fark etti.Uzunca bir süre inceledikten sonra Yoongi'nin konuşması ile bakışlarını ona çevirdi.
''Koltukta ben yatacağım sen benim yatağımda yatarsın.''
Taehyung elini olumsuzca salladıktan sonra konuşmaya başladı.
''Senin rahatsız olmanı istemiyorum.''
''Koltukta ben yatarım.''
Yoongi Taehyung'un bu hallerine gülümsediğinde yanına gidip omuzlarından tuttu.
''Sorun değil Taehyung.''
Taehyung bir anda Yoongi'nin neden kendine bu kadar iyi davrandığını bilmiyordu.Gülümsemesine karşılık verdiğinde aklına gelen sahnelerle bir anda yok oldu.Jungkook bütün gece boyunca ortaya çıkmamıştı.
Derin nefes aldı ve Yoongi'ye baktı.
''Jungkook geri gelecek mi?''
Yoongi bedenini koltuğa yatırdığında gözlerini kapattı ve uykulu ses tonu ile konuşmaya başladı.
''Hm bilmem.''
Taehyung Yoongi'nin yattığı koltuğun yanında dizlerine çöktüğünde meraklı gözler ile ona baktı.
''Onu getirmem için ne yapmam gerekiyor?''
Yoongi bir anda gözlerini açtığında burnun dibinde biten adama baktı.
''Sana tekrardan acı verecek bunu söylemeyeceğim.''
Taehyung ellerinin arasına Yoongi'nin elini aldığında hemen geri çekmiş Taehyung'a bakmıştı.
''Elini neden geri çektin?''Taehyung'un sorusuyla Yoongi tedirginleşmiş etrafa pür dikkat bakmaya çalışmıştı.
''Hiçbir şey Taehyung.''
''Uyu''
Taehyung bir şeyler anlamaya başladığında emin olmak için biraz daha Yoongi'ye yaklaştı.
''Neden beraber uyumuyoruz ki?''
Yoongi koltukta olabildiğinde geriye çekilmeye çalıştığında sinirle soludu.
''Sikeyim Taehyung onu buraya getitirmeye mi çalışıyorsun!''
Taehyung fikirlerinin yanılmadığını anladığında Yoongi'ye baktı.
''Başka bir adama yaklaştığımda o gelecek öyle değil mi?''
Yoongi sinirle gözlerini kapadığında onaylamak zorunda kaldı.Fakat daha sonra duydukları karşısında gözlerini kocaman açmış öylece kalmıştı.
''Öp beni Yoongi.''
BEN SUSAYIM FOTO KONUŞSUN
BYE ♥