sixteen

5.8K 608 315
                                    

Yoongi Taehyung'un dedikleriyle öylece kaldığında yutkundu.Taehyung gözünü Yoongi'den ayırmazken görüntüsünün bulanıklaşmasını aldırmadı.

''Eğer o gelecekse beni öp Yoongi.''

Yoongi ilerideki masadan sigarayı alıp dudaklarıyla buluşturduğunda derin nefes verdi.Genelde gergin olduğunda sigara içerdi.

''Bunu cidden istiyor musun?''

Taehyung akan gözyaşlarını umursamadan kabul etmişti.Taehyung'a böyle ne yapmıştı bilmiyordu ama canını acıtsa da onu iliklerine kadar istiyordu.

''Seni öptüğümde''dedi Yoongi sigarasından bir duman daha çekerken

''Geldiğinde sana çok kızabilir.''

Taehyung Yoongi'nin yanına gittiğinde elindeki sigarasını alıp masada söndürmüştü.Yoongi Taehyung'un yaptığı hareketleri incelerken kendisine dahada çok yanaştı.

Yoongi'yi masaya otutturduğunda derin nefes aldı Taehyung,Yoongi'nin dudaklarına yanaştığında gözlerini kapattı.

Dudaklarını buluşturduğunda Yoongi karşılık verdi.Elleri Taehyung'un belinde gezerken Taehyung'ta ellerini Yoongi'nin saçlarında gezdiriyordu.

Nefes almaları için ayrıldıklarında Taehyung etrafa bakındı.Yoongi masadan indiğinde tekrardan sigara yakıp cama geçti.

''Korkuyor musun?'' Yoongi'nin sorusuyla Taehyung irkilmiş bakışlarını ona çevirmişti.

''Hayır.''

''Öyleyse''dediğinde Yoongi üstüne ceketi geçirdiğinde kapıya doğru ilerlemeye başladı.

''Ben gidiyorum.''

Taehyung endişeyle Yoongi'nin kollarından tuttuğunda gözlerinin içine baktı.

''Nereye?''

Yoongi hafif gülümsediğinde ayakkabılarını giymeye başladı.

''Senin acı çekmeni görmek istemiyorum.''

Taehyung burukça gülümsediğinde kendini konuşmak için zorladı.

''Yanımda olduğun için teşekkür ederim Yoongi.''

Yoongi kendini dışarıya attığında derin bir nefes çekti içine,neden bilmiyordu ama Taehyung onu öptüğünde eskiden hissettiği duyguları tekrar yaşamıştı.Yağan kara baktığında gülümsedi.

''Jimin beni hala görmeye gelmeyecek misin?''

-

Taehyung evde korkakça gezmeye başladığında en son bakmadığı Yoongi'nin odasıydı..Kapıyı yavaşça açtığında gördüğü Jungkook'un bedeniyle yutkundu.

Jungkook kollarını ona açtığında gülümsüyor Taehyung'u bekliyordu.

''Ne o özlemedin mi beni Taehyung?''

Taehyung kollarının arasına girdiğinde kokusunu içine çekti.Jungkook saçlarına öpücük kondurduğunda belini sıkıca sarmıştı.

''Özür dilerim Taehyung.''

Taehyung gözlerini kocaman açtığında kollarının arasından ayrılmış Jungkook'un yüzünü uzunca bakmıştı.

''S-en geri mi döndün Jungkook?''

Jungkook gülümsediğinde Taehyung ellerinden tutmuş yatağa sürüklemişti.Öpücükleri Taehyung'un köprücük kemiklerine doğru ilerlerken Taehyung büyülenmiş öylece kalakalmıştı.

''Ben''

''Sana yaptığım her bir yara izini iyileştireceğim.''

Taehyung ayağa kalktığında Jungkook şaşırmış öylece Taehyung'a bakmıştı.

''S-en yeniden kötü olacak mısın Jungkook?''

Jungkook Taehyung'un açıkta kalan omzuna sulu bir öpücük bıraktığında beyaz gömleğini aşağıya indirmişti.Gördükleri karşısında yutkundu Jungkook.

''B-u izleri ben mi yaptım?''dediğinde Jungkook parmaklarını Taehyung sırtındaki izlerde gezdirmeye başladı.

Taehyung bedenine gömleği geçirdiğinde sahte bir gülümseme sundu.

''Artık önemli değil Jungkook.''

''Sen geri döndün.''

Jungkook Taehyung'un elinden tuttuğunda avuç içlerine öpücükler kondurdu.

''Canın hala acıyor değil mi?''

Taehyung bir şey diyeceği sırada dudaklarında hissettiği dudaklarla öylece bekledi.

''Sadece bu dudakta benim öpücüklerim olsun Taehyung.'' dediğinde Jungkook tekrardan kısa bir öpücük kondurdu sevdiği adamın dudaklarına.

''Ve sadece ben öpebileyim.''

''Seni sadece ben hissedebileyim.''

''Kısacası Taehyung her şeyinle benim ol.''

Taehyung duydukları cümlelerle  gülümsemiş Jungkook'un boynuna yönelmişti.

''Sadece senin olacağım.''













doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin