Okula daha ilk adımımı atar atmaz tedirginlik tüm vücudumu esir almıştı.Elimin terini dar siyah pantolonuma sildiğimde derin nefes alıp yürümeye devam ettim.Jungkook'un son dediklerinden sonra çok düşünmüştüm.Jimin eğer bir bebekse sahibini neden bırakmıştı?
Jimin gülümseyerek yanıma geldiğinde elini omzuma koydu.Gülümsemesine zorla karşılık verdiğimde boynunun biraz aşağısında duran ize bakmıştım.Oda anlamış olacak ki benden hafif uzaklaşmış ensesini kaşımaya başlamıştı.
''Dövmem siliniyor.''Bana yalan attığı o kadar belliydi ki çok fazla uzatmamam gerektiğini düşündüğümde konuyu değiştirmiştim.Daha sonra cebimde titreşen telefonu elime aldığımda ekranda gördüğüm isimle şaşırmıştım.Yoongi bana neden mesaj atmıştı ki?
yoongi;Bugün Jungkook
ile beraber seni
okuldan alacağız
haberin olsun
taehyung;
Tamam
yoongi: sürekli seni sevdiğini söylüyor
kusacağım sanırım
*
Yoongi'nin attığı mesaja gülümsediğim de Jimin'in tuhaf bakışlarına maruz kalmıştım.''Arkadaşım Yoongi komik bir şey yazmıştı da '' diye açıklamada bulunduğumda ilk baş şaşırmış daha sonra bir şey söylemeyerek yürümeye başlamıştı.
''Çıkışta birlikte bir şeyler yapmak ister misin?''sorduğum soru karşısında durmuş gülümsemişti.
''Jungkook pek benden hoşlanmışa benzemiyor.''verdiği cevap karşısında elimi omzuna attığımda sırıtmıştım.
''Aranızı düzeltmek için bir şans.''
*
Heyecanlı bir şekilde okuldan hızlıca çıktığımda etrafta Jungkook ile Yoongi'yi aramaya başlamıştım.Onu çok özlemiştim bir an önce görmek ve sarılmak istiyordum.Jimin nefes nefese arkamdan geldiğinde bir süre nefes alış verişini düzeltmek için bekledi.
''Üzgünüm konu Jungkook olunca sabırsız olabiliyorum.''
Elini önemli değil anlamında salladığında karşıda bize doğru gelen ikiliye baktığımda kocaman gülümsemiş onlara burada olduğumu belirtmek istercesine el sallamıştım.Jungkook ile Yoongi yanımıza geldiğinde Jimin uğraştığı çantasından kafasını kaldırmış yüzünde kocaman bir şaşkınlık belirmişti.Yoongi'de aynı durumu da yaşarken yutkunmuş dengesini zar zor sağlamıştı.
''Birbirinizi tanıyor musunuz?''
-okumaktan gözünüz ağrıyabilir skdknsdonsodkskdkd