seven

8.6K 762 108
                                    

Jungkook;

Taehyung ile salonda film izlerken kapının çalmasıyla bakışlarımızı aynı yere buluşturduk.Buraya geldiğimden beri onun kapısı hiç çalmazdı.İkimizde birbirimize bakarken Taehyung ayaklandı ve kapıyı açmaya gitti.Açmasıyla beraber şaşırması bir olmasıyla gelen kişiye bakmak için biraz daha yanına yaklaştım.Beynim işlevini yitirmiş gibi hissediyordum.Eski sahibim Yoongi bana gülerek kollarını açarken ne yapacağımı bilmiyordum.Beni uzun zaman önce terk etmişti.

Taehyung'a baktığımda bakışlarını yere eğmiş öylece duruyordu.Onu kırmak istemiyordum.Neden bilmiyorum ama onu son günlerde hep gülümseyerek görmek istiyordum.O sıra vücuduma sarılan kollarla irkildim.O ise bulunduğumuz ortamdan uzaklaşmış mutfağa gitmişti.Yoongi'nin bedenini ittirdiğimde yüzüne baktım.

''Neden geldin?''

Yoongi tekrar gülümsediğinde parmaklarını yüzümde gezdirmeye başladı.

''Çünkü seni özledim koca bebek.''

Yüzümde gezen parmaklarını indirmiş gözlerinin içine pür dikkat bakmıştım.Yoongi ile önceden çok iyi anlaşırdık fakat son zamanlarda sürekli tartışıyorduk.O ise beni Taehyung'a vermişti.Aslında halimden memnundum.

''Taehyung'u görmek için de geldin mi?''

Sorduğum soru karşısında bir süre durmuş daha sonra ensesini kaşıyıp konuşmaya çalışmıştı.

''Onuda görmüş oldum.''

Elindeki tabaklarla odaya girdiğinde yavaşça masaya bırakıp bize doğru döndü.

''Aç olmalısın yemek ye.'' dediğinde Yoongi gülümsemiş ellerimden tutmuştu.Taehyung'un gözleri tutuşan ellerimizde gezerken yüzüne o hiç istemediğim gülümsemelerden birini yerleştirdi.Mutluymuş gibi davranıyordu.Ama Taehyung asla mutlu olamamıştı.Geçen akşam birlikte yattığımızda rüyasında ne görüyordu bilmiyordum fakat ağladığında kendimi kötü hissedip vücudumu ona biraz daha yaklaştırıp sıkıca sarılmıştım.Ellerimi geri çekmeye çalıştığımda daha sıkı tutmuş beraber masaya oturmuştuk.

''Taehyung susadım bana su getirir misin?'' Yoongi'nin demesiyle oturduğu yerden kalkacağı sırada Taehyung'u durdurmuş ayağa kalkmak için yelteneceğim sırada Yoongi kolumdan tutmuş beni geri oturtmuştu.

Taehyung kalkıp su almaya gitmesiyle Yoongi'nin suratına baktım.

''Ne yapıyorsun?''

''Yemek yiyorum Jungkook.'' diye karşılık verdiğinde yanından kalkmış mutfağa Taehyung'un yanına gitmiştim.Ben içeriye gelir gelmez gözyaşlarını silmeye kalkmış bardağı alıp su doldurmaya başlamıştı.

''Oh bir şey mi oldu Jungkook?''

Onun ağladığını neden her sefer gördüğümde benim canım acıyordu ki?Elindeki bardağı alıp tezgaha bıraktığımda yüzüme baktı.Ne yaptığımı bilmiyordum.

''Ağlama.''

Taehyung gülümsediğinde bir adım geri atıp aramızdaki mesafeyi uzattı.

''Ağlamıyorum,sadece gözüme bir şey kaçmış olmalı.''

''Hem Yoongi seni bekliyor.''demesiyle derin nefes verdim.İkimiz beraber Yoongi'nin bulunduğu salona girdiğimizde Yoongi'nin yanına oturmak yerine Taehyung'un yanına oturdum.Yoongi bana bakarken bakışlarımı masada duran çatal bıçakta gezdiriyordum.

Taehyung masanın altından bacağıma vururken gülümsedim.Bacağında duran ellerini ellerimin arasına aldığımda yüzüne baktım.

''Canım acıyor.''

''Böylesini tercih ederim.''








doll/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin