''Hayır Taehyung okula gitmeni istemiyorum.''
Jungkook'un dediği cümlelerle gözlerimi devirirken bir yandan da kucağımda duran üzüm tabağından ağzıma birkaç tane üzüm atıyordum.Sabahtan beri tartıştığımız konu o kadar sıkmıştı ki artık onu dinlemeyi bırakmıştım bile.
''İyide neden Jungkook?''
Yanıma oturduğunda uzunca bir süre beni izledi.Daha sonra saçlarımla oynamaya başladı.
''Çünkü oradaki herkesin gözü sende olacak.''
''Düşündükçe bile çıldırıyorum farkında mısın?''
Dedikleri karşısında gülümsemem gittikçe artarken alaycı bir şekilde konuşmaya başladım.
''Niye o kadar yakışıklı mıyım?''
Yüzümü yüzüne biraz daha yakınlaştırmış ondan gelecek cevabı beklemiştim.Ne diyeceği konusunda fikrim olsa da ondan gelecek güzel iltifat bile günümün güzel geçmesini sağlıyordu.Dudağıma kısa bir öpücük kondurmuştu.
''Bunu bana mı soruyorsun Taehyung?''
''Sen gördüğüm en yakışıklı insansın!''
Gülümseyerek söylediğinde kısılan gözleri dikkatimi çekmiş bir süre durmuştu.
''Ne oldu bana yeniden mi aşık oldun?''
Sorduğu soru karşısında affalladığımda küçük bir kıkırtı bıraktım.
''Her sabah seninle birlikte gözlerimi açtığımda yeniden aşık oluyorum zaten'' şirin bir tavırla söylemeye çalıştığımda kucağımdaki tabağı masaya bırakıp kollarımı Jungkook'un boynuna doladım.Elleri belimde yerini alırken bedeni de yavaşça koltuğa düşüyordu.
''Birazdan Yoongi hyung burayı basarsa ve bizi böyle görürse tüm suçlusu sensin Taehyung.'' gülümseyerek konuştuğunda onu onaylamıştım.Nasıl tutturuyordu bilmiyordum ama ne zaman güzel anılar yaşamaya kalkışsak dibimizde bitiyordu.
''Sanırım haklısın.''dememle birlikte üstünden kalkmış koltukta doğrulmuştum.Yan bakışlar atmaya başladığında ne olduğunu anlamamıştım.
''En azından göğsümde yatabilirsin.'' demesiyle birlikte kolumdan tutup göğsüne yatırmıştı.Kokusu burnuma dolduğunda istemsizce yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.O kadar güzel kokuyordu ki bazen kokusunu parfüm olarak kullanmayı bile düşünebilirdim.
''Sen gidecek misin yani?''
Düşlerimden onun sesi ile ayrıldığımda anlamamıştım.
''Nereye?''
Saçıma öpücük kondurduğunda dizlerinde duran ellerimi tuttu.
''Okula?''
Yine başlıyorduk.Derin nefes verdiğimde kafamı göğsünden kaldırıp yüzüne baktım.
''Uzun zaman sonra bir okul tutturdum Jungkook.''
Ellerimizi birbirine kenetlediğinde elimin üstüne öpücük kondurdu.
''Çalışıp eve para getirebilirim.''dediğinde kaşlarımı çattım.Onu asla çalıştırmayacağımı bilmeliydi.Ayağa kalktığımda masada duran sudan bir yudum aldıktan sonra dilim yardımıyla ıslanmış dudaklarımı bir kere daha ısladım.
''İstemiyorum.''
Bakışları benim dudaklarımdayken hafif öksürüp kendini koltukta düzeltmişti.
''Öyleyse ben yatıyorum Taehyung.''
''Sana iyi geceler.''
Kızmış mıydı?Ayağa kalktığında bir süre durdu ve bakışlarını benle buluşturdu.
''Yarın okulunun ilk günü erken uyusan iyi olur.''
Dedikleri karşısında şaşkınlığım gittikçe artarken içimde küçük bir sevinç çığlıkları yaşamış kollarımı onun bedenine sıkıca sarmıştım.
''Seni seviyorum benim oyuncak bebeğim~''
Kolları belimi sararken gülümsemiş dudağımı öpmüştü.
''Ben de seni seviyorum Taehyung.''
EOKKDDRDDLFERŞSŞSLDKMELDKED
SELAM
BURAYA NE YAZCAMI UNUTTUM
BOŞVERİN