Boynumda hissettiğim sıcak nefesle arkamı dönmem bir olmuştu,Jungkook'un o mükemmel yüzü o kadar yakınımdaydı ki nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
"Taehyung" demişti elleri belimde yerini bulurken, pembemsi dudaklarına gözlerim kayarken gülümsemiştim.
"Hm?" demiştim yumuşak bir ses tonunda,mükemmel yüzü o kadar güzel gözüküyordu ki parmak uçlarımı yüzünde gezdirmeye başlamıştım.
"Bugün gelecek olan herkesi boşverip başbaşa mı kalsak?"
Yoongi ve Jimin bize geleceklerdi,genellikle evde bir film izleme gecesi yapardık fakat Jungkook o kadar güzel söylemişti ki bunu her an iptal bile edebilirdim.
"Mesela sen kollarımın arasında film izleyebilirsin." sıcak nefesi yüzüme vururken başımı onaylar derecesinde sallamıştım.
"Ne izleyeceğiz?" diye soru yönlendirmiştim,bir süre düşündükten sonra gözleri parıldadı ve dudaklarında mükemmel bir gülümseme belirdi.
"Ben senin sanat eseri gibi olan yüzünü izleyeceğim."
Söylediği cümle kısa bir anda olsa şaşırma etkisi yapmış,yüzümü çok güzel kokan o boynuna gömmüştüm.
"Beni utandırıyorsun"
gülümsemiş,çenemden tutup kendisine bakmamı sağlamıştı.
"Gerçekler Taehyung" demiş dudaklarını dudaklarımla kapamıştı.Belimde duran elleri tişörtümün altında gezinmeye başlamıştı.
Ben de ona karşılık kollarımı boynuna dolamış,kendime daha çok bastırmıştım.Dudakları dudaklarımda yavaşça hareket ederken yaptığı her bir harekette kayboluyordum.
"Taehyung" dedi derin bir nefes alırken,"Ben bu sanat eserine bir şeyler çizmek istiyorum." parmağını boynuma,göğsüme,karnıma ve kasıklarıma götürmüştü.
"Buralara kendi imzamı atmak istiyorum."
Yüzünde gülümseme belirmiş,onun dağınık saçlarına ellerimi götürmüştüm.
"Jungkook'a ait bir sanat eseri." diye tekrarlamıştım.Gülüşlerime onun gülüşüde eklenmişti.
"Hayatımda hiç böylesine güzel bir şey görmemiştim." demişti kulağıma doğru fısıldarken,kalbim her an çıkacakmış gibi hissediyordum.
Bedenimi alıp yavaşça koltuğa bıraktığında,üstümdeki tişörtü çıkarıp bir süre beni izlemişti.
"Dudaklarım böylesine mükemmel bir tene değecek."
"Dünyanın en şanslı insanı olmalıyım."
Kafamı olumsuz anlamda salladığımda dilim yardımıyla dudaklarımı ıslattım.
"Tenim böylesine güzel dudaklara değeceği için şanslı."
Boynuma yönelirken,her minik minik öpüşünde yeniden doğmuş gibi hissediyordum.
Jungkook inanılmaz biriydi,bambaşkaydı.
Tüm benliğimi ona adamak istiyordum.yıllar sonra gelen yb ile herkese merhaba.
nasılsınız? Umarım iyisinizdir.