07/06/1962
Koca evde geçirdiğim lanet günlerden biriydi. Odamdan çıkamıyor oluşum babamın yüzündendi. Ne olursa olsun odamdan çıkmayıp sürekli kilitli tutmamı istemişti...
Bu yüzden günlerimin çoğu odamda geçiyordu. Saat gece yarısına gelmeden kapımı kapatıyor sabah oluncaya kadar da açmıyordum. Babamın kesin kararı vardı..
Onları akşam olunca evde göremiyordum. Gerçi odamdan çıkamadığımdan göremiyordum aslında ama en azından evde olduklarına dair ses çıkarmaları gerekirdi değil mi?
Babamla ne zaman konuşmaya çalışsam erteliyor, benimle doğru dürüst konuşmuyordu.
Tam bir asosyal olmuştum onun yüzünden. Evden çıkamayıp sadece odada zaman geçirmek gerçekten sıkıcıydı..
Bu işte bir terslik vardı ve ben bunu bulacaktım..°•°•°
09/06/1962
Hiç uzatmayıp direkt konuya gireceğim. Kesinlikle bu evde iyi şeyler dönmüyor. Ailem.. onlar yoklar. Günlerdir evde benden başka kimse yok!
Odamdan çıkıp onları kontrol etmek istediğimde evde onları göremedim. Bu olayı üst üste gerçekleştirdiğimde gerçekten burada olmadıklarını anladım!
Evden bir türlü çıkamıyorum. Kapılarda kilit denen bir şey yok! Hepsi sanki bir anda yok olmuş gibi! Pencereler sıkışmışçasına açılmıyor. En tuhafıysa camlar.. demirden yapılmış olmalılardı ki hiç bir şekilde çatlamıyor bile. Tanımadığım insanların resimleri evin her köşesine asıldı. Kim astı, neden astı hiçbir fikrim yok. Ev sanki satılmış da ben de beraberinde gitmişim gibi.
Açıkça söylemek isterim ki ev fazla korkutucu bir hal almaya başladı.. Ve ben burada fazla barınamayacak gibi hissediyorum..••
Jisun sıradan geçirilen günlerin yazıldığı sayfaları es geçip direkt olayların başladığı sayfalara gelmişti. Hoseok ailesinin öldüğüne dair herhangi bir şeyden bahsetmemişti. Bir anda kayboldularsa hâlâ yaşıyorlardı. (?)
Kaşlarını çatıp gözlerini tekrar kitaba çevirdi. Neden ailesi onu odasından çıkmaması için uyarıyordu? Hoseok'un ailesinin her şeyden haberi olabilir miydi? Ama neden bir anne, baba çocuğunu göz göre göre böyle bir tehlikeyle baş başa bırakırdı ki?
Jisun'un aklı karışmıştı. Hoseok'u odasında nasıl fark etmiyorlardı? O da bir insan olduğuna göre kan kokusu sayesinde mantıken onu hemen bulmaları gerekliydi?
Daha fazla düşünmeyi bırakıp elindeki kitaba döndü. İllaki sorularının cevabını Hoseok fazlasıyla verecekti. Nasıl olsa o da bu evde olan kurbanlardan biriydi..
15/06/1962
Kafayı yemek üzereyim. Bu şeylerin bir açıklaması falan olmalı! Vampirler.. gerçekte olmayan varlıklardı. Olmadıkları halde bizim evde bulunan varlıklar ne o halde? Fazlaca saçma bir durumun içerisindeyim.
Tanrım az kalsın beni ısıracaktı! Gözümün önünde birden yok olduğunda bayılmamak için zor tuttum kendimi. Büyücü olma ihtimalleri de vardı tabi..
Tespitlerime göre gündüzleri evde olmuyorlar. Fakat geceleri evin her bir yerinden sesler geliyor.
Tuhaf ama odama henüz gelmediler. Eğer gerçek bir vampir olsalardı kan kokumdan beni bulmaları gerekirdi öyle değil mi?
Her neyse şimdi gidip bu işi açığa kavuşturmalıyım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood ᴶᴶᴷ
FanfictionYola çıktı, hayatı boyunca tahmin bile edemeyeceği şeyleri yaşayacağını bilmeden.. [#fantastik ~ #1/ 26.04.20] [#hayrankurgu ~ #1/ 06.09.20] 13/01/2018 05/05/2018