Genç kız evine vardığında vakit kaybetmeden arabadan inip hızlıca evine giriş yapmıştı. Kendi evinde olduğundan içi oldukça rahatlamıştı. Yabancı bir evde, hele ki vampirlerin bulunduğu bir evde hiç rahat olmamıştı.
Işıkları açmadan bildiği evin içinde sessizce hareket ediyordu. Annesi uyuduğundan onu rahatsız etmek istememişti.
Odasının önüne vardığında kapıyı yavaşça açıp bedenini içeri attı. Kapıyı kapatıp üzerine yaslanırken gözlerini kapattı. Yaşaran gözleri birbirine kenetli olan kirpikleri arasından çıkıp yanaklarından süzülürken derin bir nefes alıp verdi. Sanki çok uzun bir zaman sonra evine dönmüş gibi hissediyordu.
Aklına arkadaşı olan Taehyung geldiğinde kapıyla olan bağlantısını kesip elini duvara götürmüş, ışığı açmıştı. Cebindeki telefonu çıkartıp çalışma masasına ilerlemiş, üzerinde duran şarj cihazını hızlıca prize takmıştı.
Telefonu şarja takıp açma tuşuna basarak açılmasını beklerken aklına gelen kolyeyle elini cebine attı. Hâlâ oradaydı.. Kolyeyi çıkartıp gözlerini üzerinde gezdirirken yaşadıklarını düşünmeden edemedi. Kolay, atlatılır şeyler değildi. Tanrı aşkına bir vampiri hayata geri döndürmüştü!
Telefonun açılmasının ardından üst üste gelen bildirim sesiyle bakışlarını kolyeden ayırıp telefona çevirmişti. Kolyeyi masaya bırakıp telefonunu eline alırken ekranda gördüğü arama ve mesajların sahibine baktı. Arkadaşı Taehyung'du..
Gönderen > Taehyung (23.35)
Yolda mısın hâlâ?Gönderen > Taehyung (23.37)
Yol ayrımına geldin mi?
Unutma sol taraftan geleceksin.Gönderen > Taehyung (00.00)
Umarım sağ taraftan gitmedin
Jisun.Gönderen>Taehyung (01.10)
Hey? Orada mısın? Telefonun neden çalmıyor?Gönderen>Taehyung (01.22)
Endişelenmeye başladım artık......
Kaşlarını çatan genç kızın takıldığı tek şey Taehyung'un gece saat tam 12'de attığı mesajdı. Mesajında sanki bir şeyler biliyormuş gibi hissettirmişti. Diğer mesajlar Jisun için endişelendiğini belirten mesajlardı.
Düşünmeyi bir kenara bırakıp daha fazla zaman kaybetmemek adına Taehyung'a haber vermek adına parmaklarını tuşlarda gezdirdi.
Gönderilen > Taehyung (01:35)
Ben geri döndüm Taehyung. Yollar çok kötü ve de felaket yağmur yağdığından yollar bir hayli kaygandı. Bu yüzden gelemedim. Telefonumun da aksi gibi şarjı bitmiş cevap veremedim. İyiyim merak etme. Yarın sabahtan gelirim. İyi geceler^^Gönderen > Taehyung (01.35)
İyi olmana sevindim. Cevap vermeyince bir şey oldu sandım. Yarın görüşürüz o halde. İyi geceler sana da^^Telefonu masaya geri bırakan genç kız dolabına ilerledi. Pijamalarını hazırlayıp yatağın üzerine koyduktan sonra bornozunu alıp odasındaki ebeveyn banyosuna girdi. Aynanın karşısına geçip yansımasına baktığında giydiği kıyafetin boğaz kısmı çarptı gözüne. Kurumuş kan izleri vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood ᴶᴶᴷ
FanficYola çıktı, hayatı boyunca tahmin bile edemeyeceği şeyleri yaşayacağını bilmeden.. [#fantastik ~ #1/ 26.04.20] [#hayrankurgu ~ #1/ 06.09.20] 13/01/2018 05/05/2018