B/26

16.4K 1.5K 650
                                    

-Flashback-

Taehyung elindeki su bardağını dökmemeye çalışarak annesine götürmeye çalışıyordu. Birkaç gündür hasta olan annesi için fazlaca endişeleniyordu. Henüz on bir yaşında bir çocuktu. Elinden ona istediklerini getirmesi dışında bir şey gelmiyordu.

Daha bardağı annesine ulaştırmadan sertçe açılan kapı yüzünden korkmuş, elindeki bardağı düşürmüştü. İçeri uzun boylu bir adam girdiğinde koşarak annesine sığınmıştı. Korkuyordu, ağlıyordu. Adamın yanında gelen onun yaşlarındaki çocuğa bir müddet baktıktan sonra uzun olan adama çevirdi gözlerini.

"Jongsun?"

Hasta kadın olduğu yerde doğrulup Taehyung'u kucağına doladı. Oğluna zarar gelmesinden korkuyordu.

"Oğlum için geldin değil mi? Onu vermem! Oğlumu vermem Jongsun!"

Taehyung annesinin kucağında ağladıkça küçülüyordu. Konu neydi bilmiyordu. Annesinin ağlıyor olması onu daha da endişelendiriyordu.

"Doğru bildin, onun için geldim. Onun bizle gelmesi ve senin de ölmen gerekiyor."

Kadının korkuyla açılan gözleri kendisine ifadesizce bakan Jongsun'a bakıyordu. Zaten hastaydı, uzun sürecek ömrü kalmamıştı. Az bile olsa oğluyla geçirmek istediği zaman varken adamın ona söyledikleri kanını dondurmuştu.

"Jungkook, hadi Taehyung'u al ve çık buradan."

Jongsun annesinden ayırdığı Taehyung'u Jungkook'la göndermişti fakat annesini bırakmamakta kararlı olan Taehyung direnince işler zorlaşmıştı.

İşlerin uzamasını istemeyen adam, hiç beklemeden tek hamlede kalbini çıkardığında kadın oturduğu yere yığılmıştı. Gözlerini dehşetle açmış olan iki küçük beden donmuş bir şekilde kan revam içinde kalmış kadına bakıyordu.

Taehyung öylece annesine bakarken sesinin yettiği kadarıyla bağırıp göğsü kana bulanan kadına doğru koşturmuş, yanına varınca kısa kollarını bedenine sarmıştı. Jungkook önce babasına ardından annesi için ağlayan Taehyung'a bakmıştı. Böyle bir şeyin olacağını o da beklemiyordu.

Jongsan annesine sarılı olan bedeni kucağına almış, debelenmesini umursamadan oğluna kaş göz işareti yapmıştı. Çıktıkları evden uzaklaşmaları saniyeler sürmüştü..

O günden bir hafta sonra ormanlık alandaki bir eve gelmişlerdi. Taehyung her zaman Jungkook ve babasından nefret etmişti. Anlattıklarına göre annesi onların soyu için tehlikeliydi. Ama şu da vardı ki soyları Taehyung'un gram umrunda değildi. O annesini istiyordu.

Çoğu günleri orada kendi babasıyla geçirmişti. Jungkook da onlarla beraberdi. Aswel onlara hep bilgi veriyordu. Jungkook bir vampir olduğundan büyüyle pek içli dışlı olamazdı fakat Taehyung'u kendisi gibi yapmak istiyordu.

Zaman çok hızlı geçiyordu. Eskisinden daha güçlüydü fakat annesi onun en zayıf yönüydü. Hiçbir Zaman bunun üstesinden gelememişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blood ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin