Eski dönemin siyah, uzun kıyafetleri içinde olan, siyah, uzun saçlı adama Jisun şaşkınca bakıyordu. Hayal meyal hatırladığı babası karşısında duruyordu. Yanındaki kişi ise.. resimde arkadaşı Taehyung'a benzettiği kişiydi. Uzun beyaz saçları ve başında olan tacını hatırlamıştı.
Jungkook'un gözleri karşısındaki adamda gezinirken "Aswel..?" diye mırıldandığında diğerlerinin odağı değişmiş, Jungkook'dan tarafı dönmüştü.
"Neler oluyor burada? Aklım karıştı. Aswel kim? Jisun bu adam senin baban mı?"
Kıstığı gözleriyle saniyeler içerisinde başka birine dönüşen genç kıza bakan Yoongi cevap alabilecekmiş gibi gözükmüyordu. Ona cevap verebilecek sadece Jungkook ve Jisun'du fakat ikisinin de odağında aynı kişi vardı; Siyahlara bürünmüş uzun saçlı adam..
"Jisun.."
Geçen uzun yılların ardından adını babasından duymak Jisun'a garip hissettirmişti. Giderek kendisine yaklaşan bedene bakarken gözlerinin dolmasına engel olamıyordu. Her şey çok ani gelişmişti.
"Kızım..?"
Yanına vardığı kızının bedenini kolları arasına alan adam, gözlerini hasretle kapatırken Jisun tepki dahi vermemişti. Ne ittirmiş, ne de sarılmıştı. Tek yaptığı gözyaşı dökmek olmuştu.
"Sonunda sana kavuştum."
Titrek sesiyle konuşurken kolları arasındaki kızını bağrına daha da bastırmıştı. Onu fazlasıyla özlemişti.
"Neden bırakıp gittin ki?"
Sorusu üzerine geri çekilen adam kızının kollarının iki yanından tutarken başını aşağı yukarı sallamış,
"Her şeyi anlatacağım ama öncelikle buradan çıkmamız gerek." demişti.Ellerini indirip kızının kolundan tutup götürmek istediğinde Jisun reddedercesine kendini geriye çekmiş, kolunu babasının elinden kurtarmıştı.
"Eğer diğerleri de gelirse seninle gelirim."
Yaşlı adam sol tarafında kalan bedenlere kısa bakışlar attıktan sonra kızından tarafı dönüp başını aşağı yukarı sallayarak onaylamıştı onu.
Evden çıkabilecek olmanın şaşkınlığıyla diğerleri birbirine bakmaya başladığında Jisun'un bakışları da onlardan tarafı dönmüştü. En azından onlar için bunu yapabilirdi.
Önden giden yaşlı adamın peşinden çıkışa doğru ilerleyen bedenler oldukça heyecanlıydı. Sonunda evden kurtulacak olmaları büyük bir mutluluğa sürüklemişti onları.
Jisun, babası ve arkadaşına benzeyen kişi kapıdan çıktıklarında diğerleri içeride kalmıştı. Arkasını dönen Jisun gözlerini saydam duvarın arkasında kalan bedenlerde gezdirirken fazlasıyla ciddiydi.
Jungkook'la bakışmaya devam ederken yanında olan babasının bir şeyler mırıldandığını duymuştu fakat aldırış etmemişti. Gözleri hâlâ kendisine anlamaya çalışır yüz ifadesiyle bakan Jungkook'un üzerindeydi.
Aswel'ın sözleri son bulduğunda kaybolan saydam duvarla Jisun içten içe sevinmişti fakat belli ettirmemişti. Gözleri Jungkook'un gözlerinden ayrılmıyordu.
Onlar evden çıkmanın mutluluğunu yaşarken gelen araba sesiyle Jisun göz temasını bozup arkasına dönmüştü. Kendi arabası gibi bir arabayla gelen Hoseok'u görünce şaşırmadan edememişti.
"Gidelim."
Aswel ve hâlâ konuşup adını öğrenemediği kişi Hoseok'un arabasına doğru ilerlerken Jisun ve diğerleri Jisun'un arabasına binmişti. Arabasını burada bırakabileceğini hiç sanmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood ᴶᴶᴷ
FanfictionYola çıktı, hayatı boyunca tahmin bile edemeyeceği şeyleri yaşayacağını bilmeden.. [#fantastik ~ #1/ 26.04.20] [#hayrankurgu ~ #1/ 06.09.20] 13/01/2018 05/05/2018