,,Takže...odkud začít??? Asi nejspíš ode mě a od mé rodiny...Jmenuji se Daisy Carterová a je mi 12 let.
Mám dva bratry.Dvojčata.Což je snad horší,než kdyby nebyly.Jmenujou se Nico a Samuel. Je jim 16 a oba chodí na...no já vlastně ani nevím kam do školy chodí.Ale vím určitě,že jsou to oba magoři a nemůžou si najít holky.Takže otravují samozřejmě mě.Bože smiluj se a pošli sem někoho aby mě zachránil.
Pak tu jsou rodiče.Lisa a Frank.Máma je návrhářka šatů a táta...to fakt netuším,jelikož není skoro vůbec doma.Jezdí pořád někam do zahraničí a doma je většinou jen o víkendu.A to jednou za 14 dní.
Další člen rodiny je babča,ale ta bydlí na druhém konci města.Atak jí vidíme ještě míň než taťku.
Tak to by bylo všechno,kdyby...tu nebyli moji kamarádi.Mona...moje nejlepší kamarádka.Max...znám ho od narození a mám takový dojem,že čím víc je starší tím víc je sexy.Kruci!Já to opravdu řekla!Katty.Přišla k nám do třídy teprve před měsícem,ale jakoby tu byla už od první třídy. Akorát ty její nálady...help me!
Nina a Jerry...jsou to osmáci,ale pšššt! Máma to nesmí vědět,protože prý na mě mají starší děti špatný vliv.Ale tak ať se nedivý,že jsem takový rebel,když mám doma dva starší bratry.No a poslední jsou tu naše zvířata.
Moje čivava se jmenuje Maxík.A né,nepojmenovala jsem ho po Maxovi! Thomas. Můj krásný bělouš kterého mám ve stáji u Mony a kteráho jsem dostala k desátým narozeninám od taťky.Pak tu je pár sov u babičky (mega divný) a dva hadi které mají bráchové v pokoji.Ale ty rozebírat nebudu.Blééé!!! No a teď...pár příběhů z našich životů.''
ČTEŠ
PŘÍBĚHY CARTERŮ
FantasyPříběhy Carterů...co si pod tím představit? Rodinu. Daisy,Nico,Sam,Lisa,Frank a Athéna. Ano, přesně tak.Athéna. Ta zatím hlavní roli nemá,ale na scénu brzy přijde. Vztahy...rozpory... tajemství... láska...