DAISY

19 3 0
                                    

Jo,simulovala jsem,abych se dostala ze školy,ale já jsem s Maxem prostě mluvit nemohla. Ale stejně jsem se tomu nevyhla,jelikož...

Dělala jsem si v kuchyni čaj a najednou...,,Daisy! Hlavně prosím nešil. Utekl jsem ze školy jen k vůli tobě a potřebuju s tebou mluvit.''

Byl to Max. Né!!! Ale přesto jsem se k němu otočila a abych s ním vydržela v jedné místnosti, sedla jsem si na linku.

,,Daisy,proč jsi mi to neřekla?''

,,Co jsem ti neřekla? O čem vůbec mluvíš?'''

,,Proč si mi neřekla, že se ti líbím? Že jsi do mě zabouchlá?'' Vůbec mě nenapadlo. že by chtěl mluvit zrovna o tomhle. A jak se o tom dozvěděl jsem tušila. Určitě Mona a Katty.

,,Já nevím.jasný!? Asi jsem se bála odmítnutí? A ty a Bella...''Zatím co jsem mluvila, Max se přibližoval,až došel ke mně a stál přede mnou.

,,Já...Prostě...jsi můj nejlepší kamarád a já se bála,že kdyby jsi mě odmítl, mohlo by se mezi námi něco pohnojit a...''Max udělal to, po čem jsem vždycky toužila.On mi dal pusu!Políbil mě! U Afrodity!

Když se ode mě odtáhl, chvíli jsme na sebe koukali a pak Max promluvil,,Daisy,mezi námi se nikdy nic nepohnojí.Pokud ovšem nepočítám tohle období,ale jinak... mám tě strašně moc rád a nevím,co bych dělal, kdybych tě stratil."

Max vypadal tak... odhodlaně,mě přesvědčit, abych s ním začala mluvit, že jsem měla slzy v očích, protože jsem si uvědomila, že trpěl. A pak, když mi dal náramek,kde byla půlka srdce a on že má tu druhou půlku na ruce...seskočila jsem z linky a objala ho.,, Takže spolu zase mluvíme?Nebo něco víc?"

,,Hmm...já nevím.Já bych řekl, že by jsme mohli i něco víc."

,,Tak jo!Ale co Bella?"

,,Co by s ní bylo? Prostě jí řeknu, že chci někoho jiného.A že toho dotyčného mám strašně moc rád a nedokázal bych bez něho žít."

Ježíš,ten je tak boží!Dala jsem mu obrovskou pusu.A né jen na tvář.

,,Jo,hele Daisy? To máš tu úžasnou vánoční mikinu s Mickey Mousem,kterou jsem ti dal?"

,,Jo,proč?"

,,Jen že ti moc sluší."

Usmál se na mě a já chtěla,aby tahle chvíle nikdy nezkončila.Jenže...přijel Maxův táta, jelikož mu volali že školy. No a nevím jak,ale zjistil,kde se Max nachází.

PŘÍBĚHY CARTERŮKde žijí příběhy. Začni objevovat