SAM

19 2 1
                                    

Stáli jsme s Bet na rohu obchoďáku a líbali se. Když v tom mě Bet odstrčila a za chvíli jsem zjistil důvod proč.

,,No brácha? Neříkej, že....'' Byl to Nico. Než stačil doříct větu, zařval jsem na něj, až se pár lidí otočilo. On mě ale jen objal zezadu a pak začalo naše klasické škádlení. Jak mamka říká ,,škádlení dvojčat''. No a Bet s Alexem se jen tlemili.

,,Kluci? Proč se mi zdá, že támhle jde Daisy za ruku s Maxem?'' S Nicem jsme se rozhlídli a opravdu tam byla Daisy s Maxem. Okamžitě jsme za nimi šli.

,,No konečně!!!'' Vykřikl Nico.

,,Kluci, co tu děláte?'' Divila se Daisy.

,,Počkat! Jak konečně? Něco mi uniklo?'' Nechápavě jsem se díval.

Daisy se s Nicem na sebe podívali a když přišel Alex, začali se všichni tři  smát. Po chvíli přišla i Bet a společně se mnou a Maxem se na ně dívala. Když se dotlemili, přišla ke mně Daisy.

,,Kdyby sis všímal okolí a ne jen sebe, viď? Pak ti všechno vysvětlím. Ale jedno ti můžu říct určitě. Chodím s Maxem.''

Tak v tu dobu už jsem něco začal tušit. Usmál jsem se a pohladil jí po vlasech. Propíchla mě pohledem, jelikož to totálně nesnášela. Všichni jsme se zasmáli. Pak Max vzal za ruku Daisy, Nico Alexe a já vzal Bet. Všichni jsme se vydali směrem k východu a k nám domů .

PŘÍBĚHY CARTERŮKde žijí příběhy. Začni objevovat