Ahoj lidi, jsem Alex. Jo, a jsem přítel toho nejlepšího kluka na zeměkouli. Ale to je vedlejší, jelikož vám musím říct o večeři u nás.
Když skončil výslech u Nicových rodičů, šel jsem domů, kde jsem se po dvou týdnech rozloučil s babičkou, která díky bohu letěla domů. Zatím co máma vařila, já si povídal s tátou. Taky mě trochu vyslýchal, protože nevěděl, koho chci přivést. A i když ze mě nic nedostal, byl jsem propuštěn. Dělal jsem nějakou tu chvíli věci do školy no a jelikož se blížil večer, dal jsem si sprchu.
Pocítil jsem závan chladného větříku a uslyšel jsem klapnutí dvířek od sprchového koutu.
,,Mám ti umýt záda, nebo budeme pokračovat v tom, co jsme začali u nás?'' Otočil jsem se. Byl tam Nico. V celé své kráse a...., nahý. Jo, stejně jako já.
,,Ehmm Nico, Já zrovna teď spíše přemýšlím, kde si se tu vzal. Měl jsi přijít až za hodinu. A oblečený.'' Nico se na mě podíval trochu zklamaně.
,,No, já jsem si říkal, že bych mohl přijít dřív, abych ti vynahradil, jak jsem začal vyšilovat. A pokud jde o oblečení, tak se klidně obléknout půjdu.'' Chvíli jsem přemýšlel až jsem nakonec řekl: ,,Záda umytý mám a takhle zůstaň. Líbíš se mi víc, než kdyby jsi byl oblečený .'' Nicovi se to zřejmě zamlouvalo, protože mě namáčknul na zeď, aby mi mohl dát pusu. Ale...., z pusy se stala 5-ti minutová líbačka. A z líbačky jsme se dostali a k našemu poprvé. Nebo jsme si to aspoň mysleli, ale jelikož se stalo, že zrušili babičce let, musela přijet zpět k nám. No a jako naschvál ke mně do pokoje.
Ještě že jsme s Nicem na sobě měli deku, ale stejně výraz nás tří, stál za všechny prachy.
,,Babičko, co tu děláš?'' Vytřeštil jsem oči a u toho slézal z Nica, který byl snad ještě překvapenější, než já.
,,Ehmm, Alexi, já nevím, co říci.''
,,Babičko. Já ti to ve vysvětlím, ale teď prosím běž. Potřebuji se obléknout.'' Babička nic nenamítala a hned odešla. Ani jsem se jí nedivil.
,,Alexi? Je to hodně špatné?''
,,Jestli je to hodně špatné!? No to si piš, že jo! Teď jsem u ní úplné odepsaný.''
ČTEŠ
PŘÍBĚHY CARTERŮ
FantasyPříběhy Carterů...co si pod tím představit? Rodinu. Daisy,Nico,Sam,Lisa,Frank a Athéna. Ano, přesně tak.Athéna. Ta zatím hlavní roli nemá,ale na scénu brzy přijde. Vztahy...rozpory... tajemství... láska...