Už jsem tu! Jméno mé je Nico a budu vás tu provádět.
Ne, teď vážně ( teda pokusím se).
Jmenuju se Nico a věřte mi, být nejstarší z dětí je fakt hrůza. A to i když je můj bratr jen o dvě minuty mladší.
Když měla Daisy ležet v posteli, Sam měl zaracha a nikdo nebyl doma, kdo myslíte, že měl všechno na starost? Nebo...,, buď opatrný na bráchu, pomoz mu s taškou...'' Říkám vám hrůza.
Pár dní jsem Sama se zlomenou nohou snášel, ale pak už se to opravdu nedala vydržet. A tak jsem mu našel opatrovnici. Betynku. Je to mega šprt a ke všemu ten s brýlemi a rovnátky. Nejdřív se bratříček bránil, ale pak jsem mu do hlavy nasadil, že je Betyna sestřenka nejhezčí holky u Sama na škole, o kterou se s bráchou usilovně peru. (Teda všichni si to myslí).
Takže jsem ho jen nachystal a postavil před dveře. O všechno ostatní se postarala Betyna.
No jo...bylo by to fakt super, kdyby to nezjistila Daisy a nenaprášila to rodičům. Takže za lhaní o tom, jak se pěkně starám o bratříčka, jsem si vysloužil týden zaracha.(Daisy dva dny za žalování).
Přijít ze školy, učit se, starat se o bráchu, udělat domácí práce a když bude potřeba,pomoct Daisyně s úkolama.
Takhle nějak probíhala odpoledne v době mého zaracha. Už jsem chtěl udělat něco podobného jako Sam, ale snad nejsem takový debil jako on. Takže jsem to nějak zvládal. Ale řeknu vám, ještě teď umírám.
ČTEŠ
PŘÍBĚHY CARTERŮ
FantasyPříběhy Carterů...co si pod tím představit? Rodinu. Daisy,Nico,Sam,Lisa,Frank a Athéna. Ano, přesně tak.Athéna. Ta zatím hlavní roli nemá,ale na scénu brzy přijde. Vztahy...rozpory... tajemství... láska...