Konečně byl zase z večerů,kdy jsem se se svými bratry nechtěla zabít,a tak mamka nechala práce a šla ke kamarádce.Já,Nico a Sam jsme si udělali popcorn a sedli jsme si na gauč do obýváku.
Moc dlouho nám klid ale nevydržel.Za pár sekund začala popcornová bitva.Kupodivu jsem z ní vyvázla bez zadušení,jelikož Nico a Sam si všímali jen sebe.Údajně se hádali kvůli nějaké holce.Po chvíli jsem je stopla a konečně jsme se začali koukat na reality show,kterou jsme neviděli kvůli škole.Byla v ní máma a předváděla tam svou novou kolekci.Kluky to zřejmě nudilo, protože když jsem se na ně koukla, byli v limbu. Leželi na sobě jak...no,radši nic.
Schylovalo se k jedenácté hodině a já už pomalu tak usnula.Ale to byla mega chyba.Jeden z mích geniálních bratříčků si usmyslel,že mě v náručí přenese do mého pokoje.A jelikož strašně nahlas mluvili,probudila jsem se do polospánku.
,,Ty vole!Same!Dávej na Daisy pozor!Před chvílí jsi jí málem hlavu omlátil o dveře.''
,,Klid,Noci.Jsem machr na všechno,takže se nestarej a ...vááááááá!!!!''
Můj drahý Samík se v půlce schodiště zamotal a i se mnou se skutálel dolů.Nico k nám okamžitě přiběhl,vrazil Samovi a už chtěl sbírat,ale já se při tom pádu probudila,a tak jsem jim vynadala do blbců a dalších věcí.
,,Do prčic!To se tady člověk nemůže ani v klidu vyspat??To jsi fakt tak blbý,že mě musíš tahat do schodů,když jsem tak těžká!??A vsadím se ,že kdybychom byli na druhý straně,že by jsi byl schopný mě hodit i z toho okna!A teď dobrou.''
Odešla jsem do svého pokoje,kde jsem udělala placáka do postele a usnula.
ČTEŠ
PŘÍBĚHY CARTERŮ
FantasyPříběhy Carterů...co si pod tím představit? Rodinu. Daisy,Nico,Sam,Lisa,Frank a Athéna. Ano, přesně tak.Athéna. Ta zatím hlavní roli nemá,ale na scénu brzy přijde. Vztahy...rozpory... tajemství... láska...