DAISY

36 3 0
                                    

Lidi,jsem zpátky. Ale se špatnými zprávami. A rozhodně to není Samova zlomená noha. Je to spíš asi...krucinál! On má holku! Jdu se oběsit! Jo,tak takhle.

První týden,co jsem přišla z nemocnice,u mě byl pořád jen táta. Dokonce i v noci u mě byl. Druhý týden ke mně máma pustila už i Katty a Monu. Třetí týden zase nic, jelikož jsem dostala to zaracha kvůli Samovi a čtvrtý týden jsem mohla i na krátký procházky. Pak už jsem musela do školy, kam se mi sakra nechtělo. Proč? No...asi vám to vysvětlím,když se vrátíme k druhému týdnu mého utrpení v posteli.

Přišla Mona a Katty. Uďáli jsme náš klasický pozdrav a šli ke mně do pokoje. Já si lehla a oni si ke mně sedli a pak jsme si už jen povídali. O škole,o úkolech,co se tak v našich rodinách děje...no a pak se Katty prořekla.

,,Katty!!! Já tě přetrhnu! Tohle slyšet neměla.''

,,Já za to nemůžu! Zeptala se co Max,tak jsem jí odpověděla''

,, Co-co žeee??! On má Max holku?! Odkdy? Kdo to je? Jak dlouho? A...prostě mi řekněte všechno!''

Začala jsem řádit. Holky mě museli držet, abych nevyskočila z postele a nešla za Maxem.

,,Klid Daisy. My ti všechno řekneme!!''

Když už jsem se aspoň trochu uklidnila, holky mě postily a začaly mi vyprávět, jak to Max má s tou holkou...

Dozvěděla jsem se,že jakmile ho přestanu hlídat, udělá nějakou hovadinu. Třeba, že začne chodit s někým jiným než se mnou.

Ta holka se jmenuje Bella...je o rok starší a Max s ní začal chodit dva dny potom,co jsem nepřišla do školy.

,,Ok. A ještě něco? Doufám,že se přede mnou nebudou líbat. Já bych se neudržela a...grrr!''

Holky se na mě začaly tak dívat a potom se začaly strašně smát. Není divu. Já když se naštvu, tak zrudnu a vypadám strašně směšně.

První se vzpamatovala Mona...,,Líbat se nemůžou, jelikož mají od sebe třídy mega daleko, a taky to ve škole není dovolený.''

Tak aspoň něco dobrýho, říkala jsem si, ale pak se mě na zeptala Katty...,,Byl tady vůbec za tebou? Já jen,že když jsem se ho na tebe zeptala, tak nic nevěděl. Ani to, že jsi byla v nemocnici.''

Už jsem se jí chystala odpovědět, ale přišla máma, že musím spát. A abych se přiznala, asi dva dny po návštěvě holek,za mnou Max přišel, ale mámě jsem řekla, že ho vidět nechci.

Pak mi ještě volal, ale má smůlu. Ať si volá s někým jiným.


PŘÍBĚHY CARTERŮKde žijí příběhy. Začni objevovat