NICO

22 2 0
                                    

Hele...,vím, že jsme se posunuli o týden dopředu, ale musíte si něco vyslechnout. Takže jedeme od té mé hádky s Alexem, jasný?

Druhý den jsem měl oči jako králík, jelikož jsem přemýšlel asi do tří hodin. Prostě jsem nechápal, jak mě mohlo naštvat , že Alex neřekl rodičům o nás. A ani nechápu, proč jim to neřekl . Vždyť vědí, že je gay. Tak proč ???

Chtěl jsem to zjistit a taky se mu omluvit, ale byl jsem moc pomalý. Než jsem vyskočil z postele, otevřeli se dveře a vešel do pokoje Alex. Promoklý, jelikož venku lilo jak z konve a oči měl stejné, jako já. Z toho vyplývá, že asi taky moc nespal.

,,Alexi! Co...?'' Začal jsem máchat rukama, abych mu naznačil ,,co tady dělá ?''

,,Co tady dělám? Přišel jsem zjistit, proč si včera tak vyšiloval! Kruci, Nico! Co se děje ?'' Koukal jsem na něj beze slov, jelikož v tu chvíli jsem netušil , co říct. Pak jsem ze sebe ale dostal:,,Já-já n-nevím.'' No a přikryl jsem se celý peřinou , jako to dělají malé děti .

,,Really? Nico, co se děje ?'' Ucítil jsem, že se začala hýbat postel. Jo, a taky že je Alex celý mokrý.

,,Alexi! Jestli si mi právě mokrý lehl do postele, tak tě rozdrhnu, jako hada!'' Zakřičel jsem přes peřinu.

,,Opravdu?'' Alex odkryl peřinu a začal třást hlavou, aby na mě spadaly všechny kapky, co měl ve vlasech.

,,Hej, Alexi! Ale noták! Vždyť budu úplně mokrý.''

,,Vždyť spíš skoro nahý, tak ti to vadit nebude. A aspoň tě osprchuju.''

Jo, to měl pravdu. Spal jsem jen v trenýrkách. Ale té vody jsem měl už po krk. Takže jsem otočil Alexe pod sebe na záda a sedl si na něj .

,,Jsi mokrý, asi bych z tebe měl dostat to oblečení . Mohl by jsi mi nastydnout.'' Chtěl něco říct, ale já ho začal líbat, protože jsem tušil, co chce rozebírat. Nicméně...., bundu měl už sundanou, takže jsem mu pomalu sundával svetr a pak tričko, až byl jen v kalhotech. Když jsem skončil, podíval se na mě Alex tázavým pohledem. Nebyl jsem si jistý, co tím chtěl říct. Jestli chce vysvětlit, proč jsem naštvaný a nebo chce něco jiného. Než jsem se ale rozhodl, seděl od na mně .

,,Tak Nikouši, a mluv.''

,,Alexi, proč to rodičům nechceš říct? Vždyť vědí, že jsi gay. No ne?''

,, No vědí, ale je u nás babička a ta by s námi měla problém. Takže jsem jim to chtěl říct dneska, až babča odjede.''

No..., tak v té situaci jsem se cítil, jako největší kokot.

,,Promiň. Proč si mi to neřekl ?''

,,Já chtěl. Včera. Když jsme si volali. Ale tak nějak jsem to nestihl, jelikož jeden takový můj brouček začal vyšilovat.'' Usmáli jsme se na sebe a dali si usmiřovací pusu.

,,No a jak dlouho zůstaneš?'' Šibalsky jsem se na něj usmál.

,,Ještě přemýšlím, ale myslím, myslím, že bych mohl zůstat trochu déle.'' Opět jsme se začali líbat, ale tentokrát jsem mu začal sundávat i ty kalhoty.

Už by bylo, to co jsme chtěli udělat, ale přišla Daisy, že už je snídaně. Oba jsme se šíleně lekli, protože..., domyslete si to sami. Když Daisy odběhla a my se ustrojili, sešli dolů, kde začal velikánský výslech, jelikož rodiče dřív Alexe nikde moc neviděli. A už vůbec ne se mnou.

PŘÍBĚHY CARTERŮKde žijí příběhy. Začni objevovat