Takže čusík. Jsem Mona, nejlepší kamarádka Daisy. Asi bych měla trošičku přeskočit, řekněme o týden, jinak se nikam nedostaneme. Co jsem si vyslechla od Daisy, poslední týden prázdnin byl super. Takže teď jdeme na to hlavní...
Po prázdninách jsme se vrátili do školy. Nečekaně. S Katty jsme se sešli na rohu ulice, kde bydlela a na další se k nám přidala Nina s Jerrym. Přišli jsme ke škole, kde už čekala Daisy. Objali jsme se a už jsme chtěli jít do budovy,ale Daisy zahlédla Maxe a dovnitř nechtěla.
,,Do háje, Daisyno! Dělej!''
,,Ne, nejdu! Víte kolik otázek bude, proč jsem utekla od letadla?''
No, asi takhle...Daisy se držela sloupu, takže jsme jí nemohli odtrhnout. Pak naštěstí šel okolo Nico, ruku v ruce s nějakým klukem.
,,Týjo, Nico. Kde jsi ho sebral? Mají jich někde víc?'' Plácla Nina.
Všichni jsme se na ní podívali, Jerry naštvaně, ale nikdo to nekomentoval. Nico se snažil Daisy od sloupu odtrhnout a ten kluk, prý Alex, mu pomáhal.Nevím jak to udělal, ale přemluvil jí,ať do školy jde.Pak jsme se rozloučili a já s Katty jsme Daisy odvedli do třídy, tak akorát na zvonění.
Zase trošičku přeskočíme,ale jen na odpoledne.
Daisy odešla ze školy dřív, jelikož jí bylo špatně, a tak jsme s Katty a Ninou měly čas, si promluvit s Maxem. Jenže to bylo těžký, když se okolo něj pořád motala ta nána.
,,Hej, Maxi! Pojď sem!'' Jó, Nina to už nevydržela a na Maxe zařvala přes celou chodbu plnou lidí. Ta nána se na nás povýšeně podívala a nechtěla ho pustit. Naštěstí se Max vyprostil a běžel k nám.
,,Hi people!''Úsměv od ucha k uchu,to byl prostě Max.
,,Hele Maxi...potřebujeme si s tebou promluvit.A to dost vážně.''
,,Ok,Mono.Ale nestačila by jsi jenom ty?Dost mě deprimuje, když nade mnou stojíte čtyři.'' Že by už tušil, že má problém?
,,Neboj.Já s Jerrym jdem. Máme schůzku s říďou.''Řekla Nina. A já si pomyslela...ouu, to v plánu nebylo.
,,Tak hele...''ujala se slova Katty.,,jestli máš opravdu Daisy rád, tak se rozejdeš s támhletou nádherou a...''
,,Katty! Kroť se!'' Zaječela jsem na ní, zatím co se na nás Max nechápavě díval.
,,Maxi...Daisy tě má ráda.A né ráda jako ráda,ale jako ráda.'' Max to zřejmě konečně pochopil, jelikož nám řekl, ať řeknem učitelce, že mu je špatně a s tím vyběhl ze školy.
ČTEŠ
PŘÍBĚHY CARTERŮ
FantasyPříběhy Carterů...co si pod tím představit? Rodinu. Daisy,Nico,Sam,Lisa,Frank a Athéna. Ano, přesně tak.Athéna. Ta zatím hlavní roli nemá,ale na scénu brzy přijde. Vztahy...rozpory... tajemství... láska...