İtiraf(Düzenlendi)

8K 283 10
                                    

(Berkin'in ağzından)

Kafamızı dinlemek için yine  Akın'ın babasının deposunu ayarlamıştık. Her zamanki yerimizde içki sofrası kurmuş, yüksek sesli bir ''Yıldız Tilbe'' klasiklerinden birini açmış, sırayla tüm şarkılarını dinliyorduk. Fazla aldığım alkolün etkisiyle kafam hafif güzelleşiyordu. Güzelleştikçe, gözlerimin önüne o geliyordu. Onunla olan tartışmalarımız, onun bana kızgın bakışları, onun tatlı sesinin büyüsüyle kendimden geçiyordum.

''Sık sık yapsak ya bunu. Kafa dağıtmak için birebir.'' dedi Okan.

''Vaay sende ne var ki dağıtmak istiyorsun kafanı?'' dedi alayla Eray.

''Yok ya, ne olacak? Bir şey yok!'' dedi Okan. Konuyu kapatmak istediği açıktı.

''Bilmem, pek efkarlı söyledin.'' dedi gülerek Eray.

''Uzun zamandır ilk defa bizim ekip toplanmış, şöyle erkek erkeğe kafa dağıtıyoruz madem;  ben de bir itirafta bulunayım! Uzun zamandır adını koyamadığım bir şey var bende. Aşk desem değil, daha ilerisi de değil ama değişik bir duygu.'' dedi Okan. Birasından bir yudum daha alarak devam etti. ''Yani... şimdi ben böyle aşka meşke inanan biri değilim, biliyorsunuz. Bağlanmaya da karşıyım. Çocukca geliyor bana böyle şeyler.'' dedi Okan.

''Hadi lan, söyleyeceksen söyle! Tatava yapma!'' dedi sinirlenerek Akın. Buna güldüm.

''Okan Bey, bizi şaşırtacak şeyler söyleyecek. İyi dinleyin. Bu anı kaçırırsanız, bir daha ağzından duyamazsınız böyle şeyler.'' dedi Berat gülerek.

Okan hariç hep birlikte kahkaha attık.

Okan bozularak '' Araya girmeseniz de, ben de diyeceğimi diyebilsem. Of, size laf anlatana kadar yaşlandım vallah! '' dedi.

''De hadi de.'' dedim.

''Ben birisinden hoşlanıyorum galiba.'' dedi Okan.

''Onu anladık. Kim o şanssız kız?'' dedi Akın gülerek. Yine kahkahalar sardı mekanı.

''Gaye.'' dedi biraz çekinerek Okan.

Hepimiz sırayla ''Ne?'' dedik. Ben kendimi tutamayarak kahkaha atınca, diğerleri de gülmeye başladı.

''Gülmeyin! Hayatımda hiç olmadığım kadar ciddiyim. Hoşlanıyorum.'' dedi Okan.

''Eee düne kadar beğenmiyordun. Şişman diyordun. Sonraa... çirkin diyordun! Ne oldu?'' dedi Berat.

''Ayıp etmişim o zamanlar. Fikrim değişti abi! O zamanlar öyleydi, şimdi böyle! Zaten üzmüşüm çok  onu.  Alınmış dediklerime. Öyle dedi bana. Şey... biraz kötü oldum açıkçası. Özür diledim ondan bende.'' dedi.

''Siz... ne zaman konuştunuz ki Gaye ile?'' diye sordu Akın.

'' Bir ara konuştuk işte. Bunun ne önemi var?'' dedi Okan.

'' Bir de özür mü diledin yani? Sen Gayeden özür diledin?'' dedim alayla Okan'a.

''Evet diledim işte. Ona da söylemek istiyorum hislerimi ama nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum.' 'dedi elindeki bira şişesine bakarak.

''Aferin lan Okan! Adam oluyorsun. Senden bunları da duyacakmışız.'' dedi Akın ve kahkaha attı.

''Kafası güzel. Yavaş yavaş açılıyor.'' dedi Eray.

''Belki de ne dediğini bilmiyordur!'' dedi Akın gülerek.

''Sen ondan hoşlandığını nasıl anladın ki?'' diye sordum.

SAPLANTI: İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin