Πάνε δύο μήνες... Είδες πως περνάει ο καιρός; Παραδέξου το έλα. Ούτε που το κατάλαβες. Η απουσία του φανερή, αλλά όχι δυσάρεστη.
Περίεργες σκέψεις και συναισθήματα. Καταλαβαίνω... Ήταν άλλωστε πρωτόγνωρη εμπειρία. Επειδή ξέρω τι σκέφτεσαι θα σε βοηθήσω να ξετυλίξεις το κουβάρι των σκέψεων σου.
Ας γυρίσουμε δύο μήνες πίσω. Ναι... Μη φοβάσαι. Ξέρω πως ίσως είναι δύσκολο... Όμως θα το κάνεις γιατί έτσι θα κλείσεις αυτό το κεφάλαιο οριστικά.
56 νύχτες πίσω.
Τι θα γινόταν αν το επόμενο πρωί, ισοπέδωνες τον ήδη, θίγμενο εγωισμό σου και δοκίμαζες μια διαφορετική αντιμετώπιση; Ίσως ζητούσες μια δεύτερη ευκαιρία; Θα την είχες. Αυτό είναι σίγουρο. Το θέμα είναι αν θα άξιζε.
Θα άξιζε αλήθεια;
Βάλε με το νου σου αυτό: Ο εγωισμός σου θρύψαλα. Ο δικός του τονωμένος. Με μαθηματική ακρίβεια από τότε και στο εξής θα λάμβανες τη χείριστη δυνατή μεταχείρηση. Ο λόγος; Μα φυσικά ο ένας και μοναδικός. Μια λέξη. Υπεροψία. Τέτοιου είδους άνθρωποι είναι τοξικοί. Δώσε τους την ευχαρίστηση να πιστέψουν πως είναι ανώτεροι από σένα, να σε θεωρήσουν δεδομένη και έχεις χάσει το παιχνίδι. Τόσο λίγα νομίζεις πως αξίζεις; Από πότε ρίχνεις τον εαυτό σου τόσο χαμηλά; Μιλάμε για έναν ρηχό άνθρωπο. Ενα άτομο που δεν τα έχει βρει με τον δικό του τον εαυτό. Πως θα σου προσφέρει εσένα όσα σου αξίζουν; Δεν είναι κακός. Όχι. Σίγουρα δεν είναι. Είναι απλά λίγος. Αυτό είναι αρκετό.
Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε. Πότε λήγει; Όταν πάρει αυτό που θέλει. Σαν σήμερα θα τελείωνε ό,τι είχε αρχίσει εκείνο το βράδυ του Οκτώβρη. Πως το ξέρω; Ωωω! Μα γιατί οι άνθρωποι δεν αλλάζουν σε τρεις μήνες. Είναι ο ίδιος ακριβώς άνθρωπος. Χωρίς καμία παραλλαγή. Είχε συμπεριφερθεί σκάρτα και θα το ξανάκανε. Και μάλιστα πολύ πιο σύντομα από όσο περιμένεις.
Μόνο που τώρα θα πονούσε πολύ. Ξέρεις τι σημαίνει πόνος καλή μου; Άσε με να σου εξηγήσω.
Πόνος είναι να είσαι ερωτευμένη και να μην έχεις ανταπόκριση. Πόνος είναι να είσαι ερωτευμένη και ο άλλος να σου λέει: "μου τελείωσε"
Όταν έχεις δώσει στον άλλον ό,τι πολυτιμότερο έχεις, ένα κομμάτι από το ίδιο σου το είναι, πόνος είναι να σε αφήνει και να φεύγει. Έτσι απλά. Μόνο που ο κρότος που κάνει όταν φεύγει σε στοιχειώνει για πάντα. Γιατί τώρα καταλαβαίνεις πόσο πλανάει ο έρωτας.
Τώρα που σου έδωσα μια σφαιρική εικόνα άσε με να προσθέσω κάτι τελευταίο. Ύστερα, δε θα μιλήσουμε ποτέ ξανά για αυτό. Υποσχέσου το.
Αν όλα αυτά λοιπόν είχαν συμβεί, τα αποτελέσματα τι θα ήταν;
Ο μήνας; Φεβρουάριος. Η σχέση; Τρεις μήνες. Εσύ; Ερωτευμένη. Εκείνος; Αδιάφορος.
Σε τέσσερις μήνες από σήμερα θα παίζεται στα ζάρια το ίδιο το μέλλον σου. Είναι αδύνατον να συλλάβει ο ανθρώπινος νους την ανοησία να ρισκάρεις την επιτυχία σου. Μα πόσο δύσκολο και ψυχοφθόρο θα ήταν; Αν έπρεπε να μαζέψεις τα κομμάτια σου αύριο, μεθαύριο, σε τρεις μήνες από τώρα, τι θα έκανες;
Σου πήρε λίγο καιρό να το αντιμετωπίσεις. Και όμως ακόμα υπάρχουν στιγμές που τρυπώνει στη σκέψη σου. Αν είχες δεθεί, πίστεψέ με... Δε θα ήθελες να το ζήσεις αυτό...
Ακριβώς γλυκιά μου. Μην το αρνείσαι. Ξέρεις πως έχω δίκιο. Πάντα είχα. Σου έδωσα χρόνο να ηρεμήσεις. Τώρα που ξαναπήρα τα ηνία να είσαι σίγουρη πως το θέμα θεωρείται λήξαν. Μη σπαταλάς την πολυπόθητη και περιορισμένη ενέργεια που διαθέτεις σε ανιαρές σκέψεις χωρίς ουσία.
Υπομονή. Η ζωή από τη ζωάρα τέσσερις μήνες δρόμος. Το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Προς το παρόν απλά δώσε όση ενέργεια διαθέτεις για να φύγεις κερδισμένη.
Εύα
5/02/2018
*Παιδιά, καλή μας επιτυχία 🤞
#Πανελλήνιες2018**Για να μη παρεξηγηθώ έχω γράψει για ειδικές περιπτώσεις χωρισμού - σχέσης και λοιπά. Δεν μιλάω για ζευγάρια που είναι όλα κομπλέ μεταξύ τους. Μη τρελαθούμε. Ξέρω άτομα που είναι μαζί από την πρώτη λυκείου, και αποφοίτησαν πέρσι. Ακόμα μαζί είναι. Δε μιλάω για νορμάλ καταστάσεις. Μιλάω για περιπτώσεις που το πρόβλημα κάνει μπαμ και απλά πρέπει να ληφθούν μέτρα για να μην έχουμε πρόβλημα. Εννοείται πως (με ή χωρίς πανελλήνιες στη μέση) οποιαδήποτε σχέση (φιλική - ερωτική κλπ) που δε μας κάνει χαρούμενους και μας γεμίζει με άγχος ή γενικά ένταση δεν έχει θέση στη ζωή μας. Ο σκοπός δεν είναι να ταλαιπωρουμαστε άδικα. Καλή συνέχεια.
YOU ARE READING
Words And Thoughts
Non-FictionHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)