Ξέρεις άγνωστε,
Κάποτε μου είπαν ότι δεν πιστεύω στους ανθρώπους. Ότι τους υποτιμώ ως προς την ισχύ των συναισθημάτων τους. Τους κοίταξα στα μάτια και χαμογέλασα πικρά.
"Όχι. Πιστεύω πάρα πολύ στους ανθρώπους. Θαυμάζω τις ιδέες και ανθρώπινα τα έργα και υποκλίνομαι με δέος μπροστά στην δύναμη του εγκεφάλου"
Επέμειναν πως αναφέρονται στα συναισθήματα. Στην εμπιστοσύνη, την αλληλεγγύη, τον έρωτα.
"Ο καθένας έχει έρθει σε αυτή τη γη για να εξυπηρετήσει τα δικά του πιστεύω. Τις προσωπικές του φιλοδοξίες και να φέρει εις πέρας τη δική του αποστολή.
Με βάση την κοσμοθεωρία του, διαμορφώνει τους στόχους του και με βάση τα κοινωνικά , οικογενειακά και πολλά ακόμα ερεθίσματα, λαμβάνει και τα ανάλογα εφόδια σχηματίζοντας την προσωπικότητα του. Όμως κανείς δεν έχει έρθει σε αυτή τη γη για να ευχαριστήσει εσένα.
Κανείς δε σου χρωστάει τίποτα. Δεν υποτιμώ τα ανθρώπινα συναισθήματα. Απλώς δε τα καταλαβαίνω. Παρόλα αυτά ξέρω πως κάθε κοινωνικό ον εκεί έξω, έχει ένα μοναδικό μονοπάτι να διανύσει. Το μονοπάτι που θα τον οδηγήσει στην προσωπική αυτολοκλήρωση. Συχνά αυτό το μονοπάτι μπλέκεται με τα μονοπάτια άλλων. Είναι επιλογή σου, και δική μου να επιλέξουμε αν θα πορευτούμε μαζί. Για λίγο ή πολύ. Όμως δεν έχω καμία απαίτηση να συμβεί αυτό. Δεν έχω καμία απαίτηση να προχωρήσεις μαζί μου.
Πιστεύω στους ανθρώπους.
Πιστεύω στα συναισθήματα.
Πιστεύω ότι υπάρχουν.
Αλλά ταυτόχρονα ξέρω πως δε μπορείς να τα πάρεις από τον οποιονδήποτε, αν ο ίδιος δε σου τα προσφέρει.Δε θεωρώ τους άλλους κατώτερους. Θεωρώ ότι είμαστε ίσοι ακριβώς. Και για αυτόν το λόγο γνωρίζω πως αν κάποια στιγμή διασταυρωθούν τα μονοπάτια μας, θα προσπαθήσω να σου δείξω ότι θέλω να πάμε πλάι πλάι. Έστω και για λίγο. Απλώς πάντα υπολογίζω την περίπτωση να μην είναι αμοιβαίο"
Εύα
29.11.2018
KAMU SEDANG MEMBACA
Words And Thoughts
NonfiksiHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)