Άνθρωποι ξένε,
Παράξενα όντα
Λειτουργούν πολύ απρόβλεπτα τις περισσότερες φορές
Και όταν νομίζεις ότι ξέρεις τι συμβαίνει ξαφνικά κάτι τα ανατρέπει όλα
Τα απροόπτα είναι πολλές φορές τα καλύτερα
Είναι όμορφο οι άνθρωποι να σε εκπλήσσουν
Γενικά είναι προτιμότερο να σε εκπλήσσουν ευχάριστα
Αν και δεν συμβαίνει πάντα
Σαν άνθρωπος νομίζω πως δεν έχω υπομονή
Ίσως παλιότερα να ήμουν λιγότερο ανθεκτική στους ανθρώπους με αποτέλεσμα να ξενερώνω εύκολα
Μεγαλώνοντας η υπομονή μου θεωρώ έχει αυξηθεί αλλά έχουν αναπτυχθεί και οι γνώσεις μου γύρω από την ανθρώπινη ψυχολογία
Με εξιτάρει αρκετά να παρατηρώ άτομα και να εξετάζω τις συμπεριφορές τους σε όσο πιο αυθεντικό επίπεδο είναι εφικτό
Συνήθως δεν έχουν πάρα πολλά να προσθέσουν στις ήδη υπάρχουσες αντιλήψεις μου αλλά γενικά πάντα έχει ενδιαφέρον καθώς απολαμβάνω τις διαφορετικές οπτικές για τη ζωήΗ αφιέρωση της ενέργειας σε ανθρώπους που δεν είναι απρόβλεπτοι δεν είναι κάτι λάθος. Πολλοί άνθρωποι που ακολουθούν μια σταθερή γραμμή είναι συνήθως άτομα που εμπνέουν σταθερότητα χωρίς να είναι βαρετοί. Από την άλλη υπάρχουν και τα αυθεντικά απρόβλεπτα και αυθόρμητα άτομα, που όντας κοντά τους, σου μεταδίδουν όμορφη ενέργεια και σε γεμίζουν ζωή και ενθουσιασμό. Φυσικά οι άνθρωποι είμαστε πολύπλευρα πλάσματα, και συχνά τα συνδυάζουμε όλα. Είναι κουραστικό να είσαι μόνο ένα πράγμα άλλωστε.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις ατόμων παρόλα αυτά, που λειτουργούν προβλέψιμα απρόβλεπτα, με επαναλαμβανόμενο μοτίβο αλλά χωρίς να προστίθεται νέες συνιστώσες.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να σε ξεγελούν σαν ταχυδακτυλουργοί, κάνοντας σε να πιστεύεις πως λειτουργούν αυθόρμητα. Αντίθετα απλώς επιλέγουν ένα από τα χιλιοπαιγμένα κόλπα που διαθέτουν, το οποίο θα συνοδεύσουν με μια διαφορετική εισαγωγή, παρουσιάζοντας το σαν κάτι νέο και καινοτόμο. Αυτό μπορεί να καταντήσει κουραστικό. Το χειρότερο όμως είναι όταν οι άνθρωποι με αυτή τη συμπεριφορά, δεν σου δείχνουν ξεκάθαρα τι θέλουν από εσένα.Όταν αυτός ο άνθρωπος δεν σου δείχνει ξεκάθαρα ότι σε θέλει στη ζωή του, ή ότι του περνάς αδιάφορος. Όταν τη μια σου δείχνει ενδιαφέρον και προσοχή και την άλλη αδιαφορεί. Όταν θεωρείς ότι μπορείς να βασιστείς επάνω του και την επόμενη στιγμή εξαφανίζεται. Αυτό δεν αξίζει σε κανέναν. Να το θυμάσαι αυτό. Οι άνθρωποι έχουν κάθε δικαίωμα να φύγουν από σένα αν το θελήσουν. Είναι όμως δική σου ευθύνη να εντοπίσεις τους ανθρώπους που δεν σε σέβονται αρκετά για να έχουν μια σταθερή και ξεκάθαρη στάση προς το πρόσωπό σου. Και τότε πρέπει να αποφασίσεις αν αξίζεις αυτή τη συμπεριφορά και αν είστε ή όχι στο ίδιο μήκος κύματος.
Ένας παράγοντας για να διατηρείς την ηρεμία σου ξένε είναι ένα είσαι ανάμεσα σε άτομα που σε γεμίζουν όμορφα συναισθήματα. Ο κάθε ένας έχει διαφορετικό τρόπο να σου εκφράσει το ενδιαφέρον του. Κάθε ανθρώπινη σχέση είναι διαφορετική και δεν μπορεί να χωρέσει σε μικρά κουτιά.
Το σημαντικό είναι να συνειδητοποιήσεις ότι οι άνθρωποι που σε κάνουν συνεχώς να αναρωτιέσαι αν μετράς για εκείνους δεν πρέπει να έχουν χώρο στη ζωή σου. Δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα πλέον από πλευράς παρατήρησης της συμπεριφοράς τους, γιατί δεν υπάρχει κάτι περισσότερο να δεις, όσο και αν πιστεύεις ότι κρύβεται κάτι διαφορετικό πίσω από την ανωριμότητα.
Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ήδη κάψει όλα τους τα χαρτιά και προσπαθούν να ταχυδακτυλουργήσουν με τις στάχτες.
Εύα
17/09/2021
VOCÊ ESTÁ LENDO
Words And Thoughts
Não FicçãoHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)