Δε θα πω ψέματα. Είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που θα ενθουσιαστούν με τον άλλον λίγα δευτερόλεπτα μετά την πρώτη συνάντηση τους. Και θα νομίσουν πως ερωτεύτηκαν. Μα δε θα ναι έτσι. Λίγο αργότερα θα χαθεί η σπίθα. Και όλα θα γίνουν όπως πριν. Έτσι απλά.
Μπορώ να γίνω το ερωτευμένο κοριτσάκι και λίγες μέρες αργότερα αυτό να μην έχει συμβεί ποτέ. Σαν τα συναισθήματα μου να είναι μια ελαστική σφαίρα. Υπόκειται σε μεταβολές, μα το σχήμα της παραμένει σταθερό μετά το πέρας τους.
Εκτός...
Εκτός αν ο άνθρωπος αυτός διαφέρει. Όχι να διαφέρει από τους άλλους, γιατί αυτό ούτως ή άλλως συμβαίνει. Ο καθένας κάτι έχει να σου προσφέρει. Είτε κάτι θετικό, είτε κάτι αρνητικό που θα γνωρίζεις στο εξής ότι πρέπει να αποφεύγεις. Η μαγκιά είναι ο άλλος να είναι διαφορετικός μαζί σου. Να σε κάνει να αισθάνεσαι ιδιαίτερα.
Αυτή την φορά δε ξέρω τι συμβαίνει. Μα αν δε με γελά το ένστικτο μου, πρέπει να σε αποφύγω. Γιατί ανήκεις σε αυτή τη κατηγορία. Θα με κάνεις να σε ερωτευτώ αργά και σταθερά. Χωρίς να το καταλάβω. Και όταν το συνειδητοποίησω θα βρίσκομαι πολύ βαθιά μπλεγμένη στα δίχτυα σου. Κάτι μου λέει όμως πως όταν φτάσω εγώ σε αυτό το σημείο, εσύ θα βρίσκεσαι ήδη εκεί.
Αυτή τη φορά θα το κάνω σωστά. Το ξέρω πως έκανα λάθος μα δώσε μου αυτή την ευκαιρία. Δεν είσαι σαν τους άλλους και το ξέρω. Για αυτό αξίζεις το ενδιαφέρον μου. Όχι απλά τον ενθουσιασμό μου.
Εύα
21.03.2018
STAI LEGGENDO
Words And Thoughts
SaggisticaHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)